پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلالی ها محتاط تر در برابر اف سی سئول عمل کنند، باختمان را در خانه ی خودمان جبران خواهیم کرد.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال در دیدار با اف سی سئول عملکرد نسبتا خوبی داشت.

با اینکه در ابتدا بازی قابل توجهی را شاهد نبودیم اما به تدریج بازیکن ها موقعیت خود را در زمین پیدا کردند.

متاسفانه در نیمه ی اول شانسی که برای کره ای ها به وجود آمد باعث تضعیف روحیه ی بازیکن های ما شد و زمانی که بازیکن ها خود را برای نیمه ی دوم آماده کردند، مجددا کره ای ها دروازه ی استقلال را باز کردند و این یکی از مهم ترین دلایلی بود که استقلال تلاشش را باری گلزنی و برد این بازی بیشتر کرد.

البته در این بازی خط حمله ی استقلال عملکرد خوبی نداشت و خط دفاعی تیم هم نتوانست به درستی در برابر اف سی سئول عمل کند در هر حال استقلال نباید بازنده بازی می شد.

وی در ادامه افزود: بازی این دو تیم در این هفته متفاوت خواهد بود همانطور که کره ای ها در خانه خودشان توانستند استقلالی ها را شکست دهند ما هم می توانیم باختمان را در خانه خودمان جبران کنیم به شرطی که استقلال احتیاط لازم را در این بازی داشته باشد.

جبران باخت هفته گذشته استقلال در روز چهارشنبه کار آسانی است و با حضور تماشاچیان شانس زیادی برای برد خواهد داشت.

جباری همچنین خاطرنشان کرد: باخت استقلال در برابر اف سی سئول دلیل بر این نیست که آبی پوشان ما در همه بازی ها عملکرد ناموفقی داشته باشد.

من با روحیه بازیکن ها آشنایی دارم و با توجه به حضور نداشتن تیموریان و نکونام در این بازی برد استقلال را دور از دسترس نمی بینم./آق
برچسب ها: جباری ، استقلال ، اف سی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار