نخستین دوره اندیشه ورزی با موضوع سبک زندگی اسلامی و نشست های تخصصی کارگروه های جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی هشتم تا یازدهم مهر ماه سال جاری با حضور استاد اصغر طاهرزاده برگزار می شود.

مرتضی سعیدی زاده، دبیر جبهه فکری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: هدف از برگزاری این دوره ارائه سبک زندگی اسلامی به عنوان مهمترین بخش پیشرفت و تمدن اسلامی است که در قالب نشست های تخصصی ویژه کارگروه های مختلف در 4 جلسه از هشتم الی یازدهم مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دوره اندیشه ورزی با موضوع "سبک زندگی مهمترین بخش پیشرفت و تمدن سازی اسلامی" از دوشنبه 8 مهر الی 5 شنبه 11 مهر ساعت : 15:00 با حضور بیش از 300 نفر از فعالان فکری و فرهنگی شهر مشهد در تالار تربیت واقع در خیابان فداییان اسلام برگزار می شود.

سعیدی زاده تصریح کرد: همزمان با دوره اندیشه ورزی نشست هایی با مخاطبان خاص خود به صورت تخصصی در حوزه های گوناگون برگزار می شود.

دبیر جبهه فکری انقلاب اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: در همین راستا نشست تخصصی ویژه بانوان جبهه فرهنگی انقلاب با موضوع "زن دین دار در نسبتی جدید با عالم و آدم" با حضور بیش از 150 نفر هشتم مهر ماه ساعت 9 صبح، در قرارگاه فرهنگی ولی امر واقع در خیابان امام رضا(ع) 28 برپا می شود.

وی بیان کرد: همچنین بیش از 150 نفر از اصحاب هنر و رسانه نیز سه شنبه نهم مهرماه ساعت 18:30 در قرارگاه فرهنگی ولی امر در نشست تخصصی «رسانه در نگاهی ماورای نگاه دنیای مدرن» گردهم می آیند.

سعیدی‌زاده عنوان کرد: نخبگان جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی در نشستی با موضوع« نظر به جایگاه تاریخی حادثه ها» چهارشنبه دهم مهرماه ساعت 18:30 در قرارگاه فرهنگی ولی امر شرکت خواهندکرد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت نشست تخصصی ویژه طلاب و دانشجویان با موضوع "سکولاریزم عامل غفلت از حضور تاریخی" ساعت 18:30 یازدهم مهرماه در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: نخستین ، دوره ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.