بازيگر و قهرمان پرورش اندام ايران از 4 كارگردان برجسته طنز كشورمان تشكر كرد.

"صفر كشكولي" بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون با اشاره به حضور كمرنگ خود در سريال‌هاي تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: طي چند ماه گذشته در دو تله فيلم به كارگرداني "يوسف صيادي" و "مهدي علي آشتياني" بازي كردم كه كاري بسيار متفاوت و ديدني بود.

وي افزود: در اين دو تله فيلم،‌ براي اولين بار ايفاگر نقش كميك و طنز هستم كه اميدوارم به دل مخاطبان بنشيند.
 
"كشكولي" با اشاره به يكي از دلايلي حضور كمرنگش، تصريح كرد: به دليل فوت همسرم مدتي از بازي در هر گونه اثري دوري كردم و با توجه به عمل زانوهايم توسط دكتر "ظفرمند" حضورم در سينما و تلويزيون كمرنگ شد.

وي با تشكر از چند كارگردان مطرح كشورمان گفت: از آقايان "مجيد صالحي"،"سعيد آقاخاني"، "يوسف صيادي" و "محسن شاه محمدي" به دليل اهميت و توجه به من و دعوت در كارهايشان تشكر ويژه‌اي دارم.

"كشكولي" تصريح كرد: با وجود سالها زحمت و تلاش در عرصه بازيگري امروزه به راحتي پيشكسوتان را خانه‌نشين كرده‌اند و از اين چند هنرمند كشورمان به دليل توجه و لطفشان به من سپاسگزار هستم.

اين بازيگر كشورمان با اشاره به بي‌توجهي مسئولان به هنرمندان پيشكسوت گفت: دليل كم‌توجهي و كنار  گذاشتن پيشكسوتان را نمي‌دانم ولي هر شكوفايي در هنر بازيگري را مديون بزرگان اين عرصه هستيم.

"كشكولي" ضمن تشكر ويژه از اصحاب رسانه تصريح كرد: بيشتر از همكارانم، اصحاب رسانه به سراغ من آمده و جوياي حالم مي‌شوند كه از لطف همه آنان ممنون هستم.

گفتني است؛ "صفر كشكولي" در سريال‌هايي چون "آيينه عبرت"، "فقط به خاطر تو"، "بزنگاه" و بسياري از آثار ديگر ايفاي نقش كرده است.

شايان ذكر است؛ "صفر كشكولي"، قهرمان پرورش اندام ايران، نفر اول مسابقات كشورهاي عربي در كويت در سال 1341، قهرمان وزنه‌برداري دسته 82 كيلوگرم كشور در سال 1355، نفر اول مسابقات آسيايي در سال 1343 و ... را از به نام خود ثبت كرده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار