پیشکسوت اصفهانی عرصه طنز تئاتر و تلویزیون گفت: متاسفانه برخی از مراسم‌های تجلیل و بزرگ‌داشت پس از مرگ هنرمندان و پیشکسوتان انجام می‌شود که این امر در خور هنرمندان ایرانی نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان، "قدرت‌الله ایزدی" گرامی‌داشت خادمان عرصه فرهنگ و هنر را یکی از اقدامات خوب مدیران فرهنگی در چند سال اخیر اعلام کرد و افزود:  برگزاری مراسم تجلیل و گرامی‌داشت برای بزرگان فرهنگ و هنر می‌تواند بستری برای شناساندن این شخصیت‌های بزرگ و الگوسازی از پیشکسوتان برای جوانان عرصه هنر باشد.  
 
قدرت الله ایزدی که سالهاست با اسم هنری رشید به هنرنمایی مشغول است و لبخند را بر لبان مردم ایران می نشاند، خود را خادم کوچک مردم ایران و به ویژه شهر اصفهان معرفی کرد و ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: من لایق این انتخاب نبودم چرا که هنرمندان بهتری همچون آقای حسن اکلیلی هستند که لیاقت بهتری برای این تجلیل دارند.

وی دیدار با مسئولان برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را یکی از بهترین و شیرین‌ترین خاطره‌های عرصه فعالیت خود اعلام کرد و با شوخ طبعی همیشگی خود گفت:‌ در این دیدار در خصوص شایعاتی که پیرامون مرگ و زندگی من سخن به میان آمد و آقای شهیدی اعتقاد داشتند که معلوم نیست که من تا سال آینده زنده باشم یا نه وباید همین امسال از من تجلیل به عمل آورند. 

گفتني است؛ بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود./ص
برچسب ها: تئاتر ، تلویزیون ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار