دختر شيشه‌اي که با همدستي دو پسر جوان اقدام به سرقت خودرو و لوازم خودرو در مرکز پايتخت مي‌کردند، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در محدوده میدان رازی تهران در اين رابطه پرونده ایی در کلانتری تشکیل و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

در این رابطه تحقیقات ماموران آغاز و گشت زني های مستمر و هدفمند از سرگرفته شد این گشت زنی ها ادامه یافت تا اینکه صبح روز 6 مهرماه یکی از واحدهای گشتی اين يگان به راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکی رنگ مشکوک شده و به وي دستور توقف دادند اما راننده به جاي توقف و ارائه مدارك شناسايي در يك اقدامی عجیب فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت سرسام آوری از محل دور مي شود.

با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در ادامه ماموران با هماهنگی مرکز پیام اقدام به اجرای طرح مهار می کنند.تعقيب و گريز پلیسی به مدت نيم ساعت و با همكاري ساير گشتي‌ها به طول انجامید تا اینکه متهمان در یکی از خیابان فرعی محله قزوین تهران به نام شهيد قدمي با مسدود شدن ساير مسيرهاي فرار،خودروی آنان متوقف و  متهمان که (يك زن به نام معصومه و دو نفر مرد به نامان احسان و امير حسين ) بودند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان مقادیری مواد مخدر،قبضه چاقو به همراه يك آچار و لوله آهني و چنديد دسته كليد خودرو و لوازم سرقتي كشف گردید.

در ادامه خودرو به پارکینگ منتقل و متهمان بلافاصله تحت الحفظ به کلانتری برده شدند و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند. پس از طي مراحل بازجويي از متهمين مشخص گرديد كه نامبردگان همگی از سارقان سابقه دار و فروشنده مواد مخدر افیونی هستند که به چندین فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو اعتراف کردند.

رئيس کلانتري رازي سرگرد دلاوري با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛تصريح كرد: متهمين پس از تكميل پرونده بنا به دستور مقام قضایی جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پليس آگاهي فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار