حضور تیم ملی نوجوانان در ورزشگاه بایرلورکوزن

تیم ملی نوجوانان، بعدازظهر دیروز در ورزشگاه بایرلوکوزن حضور پیدا کرد و بازی تیم های بایرلوکوزن و هانوفر را از نزدیک دید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاروان تیم ملی فوتبال زیر17 سال پس از انجام تمرین ریکاوری با ترن از شهر دویسبورگ به لورکوزن رفتند و پس از هماهنگی هایی که توسط مهدی مهدوی کیا انجام شده بود، بلیت های بازی برای اعضای کادر فنی و سرپرستی رسانه ای و همچنین بازیکنان تهیه شد و بازیکنان در جایگاه درجه اول ورزشگاه لورکوزن نشستند و مهدی مهدوی کیا هم در کنار بازیکنان حضور داشت و بازی را همرا ه با بازیکنان و مربیان دید.

بازی با نتیجه دو بر صفر به سود بایرلورکوزن پایان یافت. در حاشیه این بازی ایرانیانی که در ورزشگاه بودند با مهدی مهدوی کیا و بازیکنان تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

بین دو نیمه بازیکنان پذیرایی شدند و پس از پایان بازی بازدیدی از باشگاه بایرلوکوزن، فروشگاه فروش پیراهنهای این تیم و همچنین زمین های تمرینی باشگاه داشتند. پس از پایان بازی، کاروان ایران با ترن به شهر دیدنی و تاریخی کلن رفت و بازیکنان در مراکز تجاری شهرخرید کردند.

امروز تیم ملی ساعت 12:30 به وقت تهران به مصاف تیم جوانان فورتنا دوسلدورف می رود تا چهارمین بازی دوستانه اش را مقابل یک تیم لیگ برتری در رده جوانان آلمان انجام دهد. تیم ملی در بازیهای گذشته توانسته بود 4 برصفر و 4 و بر یک از سد تیم های پادربورن و آرمینیا بیله فیلد بگذرد و بورسیا دورتموند را دو بر دو متوقف کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار