سرمربی تیم ملی زیر17 سال ایران دیروز میهمان ویژه باشگاه بایرلورکوزن بود و بازی تیم های لورکوزن و هانوفر را از جایگاه ویژه ورزشگاه نگاه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دوستی مهر به دعوت باشگاه بایرلوکوزن، بازی این تیم مقابل هانوفر را در جایگاه ویژه و در کنار رودی فولر بازیکن سابق تیم ملی آلمان نگاه کرد. در لحظاتی از بازی مهدی مهدوی کیا هم به جایگاه ویژه رفت و کارترجمه رابرای دوستی مهر و مربیانی که در جایگاه ویژه بودند انجام داد.

چهار نفر از مربیانی که در جایگاه ویژه بودند بازی تیم های ایران و جوانان دورتموند را دیده بودند و با سرمربی ایران دراین باره بحث وبررسی کردند.

دوستی مهر در این باره گفت:  آنها ازسیستم بازی نوجوانان ایران تعریف کردند و البته نظراتشان را درباره نحوه بازی ایران و دیگر نکات درباره بازیهای روز جهان در فوتبال پایه را با من در میان گذاشتند. بحث های بسیار خوبی کردیم و از نحوه برنامه ریزی آنها برای فوتبال پایه در آلمان واروپا مطلع شدم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: دقایقی نیز با رودی فولر اسطوره فوتبال آلمان هم هم کلام شدم و اتفاقا وی از اینکه تیم ملی نوجوانان توانسته بود در زمین دورتموند تیم جوانان این باشگاه را دو بر دو متوقف کند، تعجب کرد و خیلی دوست داشت که فیلم بازی را از نزدیک ببیند. البته بازی لوکوزن و هانوفر بازی بسیار هیجان انگیزی بود و درباره این بازی هم بحثهایی شد. در نهایت آنها برای تیم ملی نوجوانان در جام جهانی زیر17 سال امارات آرزوی موفقیت کردند.
برچسب ها: هانوفر ، لورکوزن ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار