"بابك جهانبخش" در ششمين شب از مهرماه، قطعه "ايده آل" از آلبوم "من و بارون" را به پسر كوچك خود تقديم كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت بابك جهانبخش در برج ميلاد , اين خواننده جوان موسيقي پاپ كشورمان در ششمين شب از نخستين فصل پائيز و در دوازدهمين سانس از اجراي آلبوم " اكسيژن " با تدارك اتفاق هايي غافلگير كننده به ديدار هوادارانش رفت.

مهمترين عنصري كه توجه مخاطبان را در نخستين لحظه هاي ورود به سالن به خود جلب مي كرد ماكتي بزرگ از آلبوم " اكسيژن" بود كه در سمت راست صحنه خودنمايي مي كرد و به هواداران بابك جهانبخش اين نويد را مي داد كه با كمي صبر , شاهد اجراي بسياري از قطعه هاي ششمين آلبوم خواننده مورد علاقه شان خواهند بود.

بابك جهانبخش در نخستين لحظه هاي آغاز اين كنسرت رو به مخاطبانش گفت: تصميم دارم قطعه اي را بخوانم كه همه شما با آن خاطره هاي بسياري داريد و اين قطعه , چيزي جز " دوست دارم"، نبود.

در هنگام اجراي قطعه " دوست دارم" تصاوير مختلفي از بابك جهانبخش در مانيتور موجود در پشت صحنه اجرا پخش مي شد كه با اين قطعه تناسب محتوايي بي نظيري برقرار كرده بود.

بابك جهانبخش در بخش ديگري از اين كنسرت با اشاره به استقبال بي نظير هواداران ازآلبوم پنجمش يعني " من و بارون " گفت: آلبوم " من و بارون " كه در تيرماه ذسال گذشته منتشر شد مورد استقبال بسياري از جانب شما قرار گرفت و براي من جاي شكر دارد كه شما از آلبوم " اكسيژن " هم حمايت بسياري كرديد.

اين خواننده سرشار از احساس موسيقي پاپ ايران پس از اجراي قطعه " به خودت باختمت " از آلبوم " من و بارون " گفت: اين قطعه را در كنسرت 5 و 6 شهريور اجرا كردم اما در كنسرت 18 شهريور آن را از فهرست قطعه هاي اجرايي خارج كردم كه بنا به درخواست شما , اين اثر را براي اجرا در كنسرت 6 مهر دوباره تدارك ديديم.

طراحي صحنه در كنسرت پائيزي بابك جهانبخش به قدري متنوع بود كه براي اجراي يكسري از قطعه ها كه براي مردم خاطره ساز شده , عناصر جديدي روي صحنه ظاهر مي شد كه از اين جمله مي توان به قرار گرفتن دو روشنايي پايه بلند و يك نيمكت كه فضايي كاملا منطبق بر فضاي يك بوستان را به وجود آورده بود , اشاره كرد كه چنين فضاي خاطره انگيزي براي اجراي قطعه " اي دل " از آلبوم پنجم بابك جهانبخش بود.

همچنين پيش از اجراي قطعه "خونه" از آلبوم " اكسيژن" , نمايي از يك خانه كه عكس هاي مختلف بابك جهانبخش بر تك تك ديوارهاي آن نقش بسته بود , روي صحنه قرار گرفت كه در داخل اين خانه , رضا تاجبخش در كنار آباژوري پايه بلند نشسته بود و پيانو مي نواخت و در سويي ديگر سوگل شيري نوازنده ويلنسل كه سابقه نوازندگي در اركستر سمفونيك را داشته , قرار گرفت و در ميان اين خانه , بابك جهانبخش حضور داشت و اين قطعه را براي طرفدارانش مي خواند.

سورپرايز ديگر بابك جهانبخش پيش از اجراي قطعه " روياي شيرين " , باز هم به تغيير دكور و ارزشي كه او براي مخاطبان خود قائل است , مربوط مي شد به نحوي كه براي اجراي اين اثر , يك چادر مسافرتي و تصاويري از دريا و يك جيپ كه كنار آن پارك شده بود , حال و هواي شمال كشور را براي حاضران تداعي مي كرد.

بابك جهانبخش پيش از اجراي يكي از قطعه ها گفت: قصد دارم قطعه اي را اجرا كنم كه آن را براي پس كوچولوي خودم خوانده ام. و اين قطعه قطعه شاد " ايده آل " از آلبوم " من و بارون " بود.
جهانبخش قطعه خاطره انگيز " من و بارون " كه پرطرفدارترين قطعه اين آلبوم است را در حالي خواند كه صحنه اجرا سرشار از حضور چترهايي سفيد رنگ بود و در ميان اين اجرا گفت: جاي رضا صادقي در اين لحظه و در اين مكان بسيار خالي است.

در پايان اين كنسرت نيز ببراساس نظرسنجي كه بابك جهانبخش از مخاطبان خود انجام داد , از ميان سه قطعه دوست دارم , اكسيژن و منو نگاه كن , قطعه " منو نگاه كن " را به طور مجدد براي هوادارن خود اجرا كرد كه مورد استقبال بي نظير آن ها قرار گرفت.

بابك جهانبخش اين خواننده با اخلاق عرصه موسيقي پاپ پس از برگزاري 10 سانس كنسرت در تهران پس از انتشار آلبوم جديدش , 6 مهرماه و در يازدهمين و دوازدهمين سانس از كنسرت خود در پايتخت , به تهيه كنندگي مؤسسه فرهنگي هنري اكسير نوين به مديريت محمد رضا خانزاده و با مديريت روابط عمومي پدرام اميني , در ميان شور و شوق بسيار طرفدارانش در برج ميلاد روي صحنه رفت.  /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار