پيش توليد "ميلياردر2" آغاز شده و از يك ماه گذشته، نگارش آن توسط "ميهن دوست" شروع شده است.

"زهير ياري" بازيگر مجموعه‌‌هاي تلويزيوني در خصوص مراحل پيش توليد سريال "ميلياردر2" با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: پيش توليد "ميلياردر2" آغاز شده و از يك ماه گذشته، نگارش آن توسط "ميهن دوست" شروع شده است.

وي با اشاره به حضورش در اين مجموعه تلويزيوني تصريح كرد: "بهمن" با همان شخصيت قبلي در "ميلياردر2" به ايفاي نقش خواهد پرداخت.

"ياري" با اشاره به فكر كردن روي شخصيت "بهمن" و تكه‌كام جديدي گفت: "بهمن" با خنده‌هاي خاص در بحث‌هاي جدي و با فرمي كودكانه و عاشقانه به احتمال زياد در سري جديد حضور خواهد  داشت.

وي ادامه داد: خيلي به داشتن تكه كلام فكر نمي‌كنم و بيشتر سعي در داشتن بازي و چهره‌اي خاص براي ماندن در ذهن مخاطب را خواهم داشت.

ايفاگر نقش "بهمن" در "ميلياردر" تصريح كرد: سعي كردم در سريال "اولين انتخاب" هم تكه‌كلامي نداشته باشم و در يك كاراكتر مؤدب و باادبيات ظاهري در رفتارش ظاهر شوم.

وي افزود: در "ميلياردر" هم در فرمي عاشقانه با خنده‌هاي بي‌ربط ظاهر شدم كه به احتمال زياد در سري جديد "بهمن" با كاراكتري پررنگ‌تر ولي با همان سبك و سياق سري گذشته در نقش خود ظاهر مي‌شود.

اين بازيگر با اشاره به استقبال مخاطبان اظهار داشت: وقفه‌اي طولاني در زمان ساخت سري دوم "ميلياردر" افتاد كه اميدوارم با پخش مجدد اين سريال در ايامي مثل "نوروز"، بتواند مخاطبان خود را بدست آورد.

"ياري" در خصوص كليد خوردن "ميلياردر2" گفت: به نقل از "رامين عباسي زاده" تهيه كننده "ميلياردر2" به احتمال زياد يك ماه ديگر كار كليد مي‌خورد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۲
طنز واقعی همین میلیاردر بود به نظر من.
آخرین اخبار