نماينده مردم يزد و صدوق گفت: با راه اندازي واحدهاي مختلف در مجتمع چادرملو، حقله توليد فولاد به زودي در اردكان تكميل مي شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

محمدرضا تابش در مراسم تقدير از كاركنان گندله سازي اردكان اظهار داشت: روند احداث نیروگاه 500 مگاواتی و مجتمع فولاد چادرملو و تولید در کارخانجات فولاد غدیر و ارفع رضايت بخش است و اميدواريم با ایجاد واحدهای نورد، حلقه تولید فولاد در اردکان تکمیل و این مجموعه بی نظیر بر تارک صنعت فولاد کشور بدرخشد.

وي با اشاره به پيشرفت بسيار خوب توليدات گندله سازي اردكان افزود: گندله سازي در سال گذشته به توليد سه ميليون و 400هزار تني دست يافت كه اين ميزان فراتر از ظرفيت اسمي آن بود.

تابش اين موفقيت را مرهون تلاشها و همكاري هاي كاركنان، كارگران و مهندسان و مديريت خوب اين مجموعه دانست.

نماينده مردم اردكان در مجلس عنوان كرد: در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه، تولید این واحد صنعتی 20 درصد افزایش یافته و علیرغم تحریم ها و محدودیت ها و تاثیر آن بر بخش صنعت و معدن، دستیابی به تولید چهار میلیون تن گندله در سال با این همت و ظرفیت، دور از دسترس نیست.

تابش همچنين با اشاره به انتظارات كارگران و كاركنان اين مجموعه بيان كرد: از مسئولان و مديران اين مجتمع انتظار داريم به خواسته هاي كاركنان خود اهميت بدهند.

وي از جمله اين خواسته ‌ها به اهتمام و رسیدگی بیشتر به وضعیت کارگران، حقوق، پاداش، حق بهره وری، پیگیری شمولیت کارگران در زمره مشاغل سخت و زیان آور و جذب و استخدام با اولویت نیروهای بومی و بر اساس اصل شایسته سالاری از جمله این موارد عنوان کرد و گفت: گاهی جلوه ها و مواردی را شاهد هستیم که تداعی کننده سلیقه گرایی و فرد محوری است که کارگران را آزرده می سازد و باید ضابطه گرایی و شایسته سالاری و احترام به حقوق کارگران سرلوحه اقدامات همه مدیران باشد.

وی تشکیل تعاونی های مصرف و حمایت های جانبی از کارگران خصوصا در شرایط اقتصادی فعلی را حائز اهمیت برشمرد و تاکید كرد: احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و درمانی برای استفاده پرسنل و خانواده های آنان در نقطه مناسبی از شهر الزامی ست و انتظار دارم با همکاری مسئولان مربوطه در شهرستان، این مهم هر چه سریعتر اجرایی شود.

نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سایه همت والای مردم، دولتی مستقر شد که کمر همت برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها بخصوص در بخش اقتصادی و معیشتی بسته است/س 
برچسب ها: حلقه ، تولید ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.