دوره عالی مدیریت کسب و کار MBA زیر نظر موسسه آموزش علوم بازرگانی با مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی آریانا در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، موسسه آموزش بازرگانی استان قم اعلام کرد در دوره عالی مدیریت کسب و کار MBA دانش‌پژوه می‌پذیرد.

این دوره که با مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی آریانا برگزار می‌شود از تعدادی محدود به شرط قبولی در مصاحبه ورودی برای ترم مهر ماه 92 برای شرکت در دوره عالی کسب و کار MBA دعوت به عمل آورده است.

برگزاری نخستین دوره رضایتمندی بیش از 80 درصد شرکت‌کنندگان را به همراه داشت و اکنون دوره نخست با حضور 28 نفر از تجار، صنعتگران، مدیران و کارشناسان در حال برگزاری است.

کارشناسان معتقدند دوره MBA تغییر شایانی به مسیر شغلی و زندگی کاری در سفری چالش‌انگیز و بدون مرز به مخاطبان می‌دهد.

با توجه به اینکه امروزه همه چیز در حال تغییر است مهم نیست در چه بخشی هرکسی فعالیت دارد و آنچه مورد اهمیت واقع می‌شود دنیای پر چالش و رقابتی امروز برای همگام شدن با تغییرات سریع است.

برای همگام شدن با این تغییرات باید خود را به مهارت‌های کاربردی چندگانه مدیریتی مجهز کرد که نیاز به چنین قابلیت‌هایی موجب شده است که تقاضا برای MBA از سال 1990 تاکنون به بیش از پنج برابر افزایش یابد.

بر همین اساس مرکز آموزش بازرگانی استان قم با درک نیازها و با تکیه بر تخصص و تجربه، تلاش، برنامه‌ریزی و اعتماد مدیران و فعالان کسب و کار استان قم به برگزاری دوره عالی مدیریت کسب و کار MBA به صورت حضوری اقدام کرده است.

پذیرفته شدگان در این دوره از مزایایی مانند کسب مدرک رسمی از وزارت تحقیقات و فناوری، قابلیت ترجمه مدرک رسمی توسط قوه قضائیه، تأییدیه وزارت امور خارجه، عضویت رایگان در باشگاه مدیران استان، امکان تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور و ... بهره‌مند می‌شوند./س
برچسب ها: قم ، دوره ، عالی ، مدیریت ، کسب ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.