حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان بعد از پیوستن به تیم سیچوان چین گفت: شاید در رفتن به چین اشتباه کرده باشم اما همیشه فرصت برای رفتن به NBA هست و سعی می کنم به قدری خوب باشم که به آمریکا برگردم.

حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان که برای تماشای دیدار تیمهای ملی نوجوانان ایران و سوریه به سالن بسکتبال آزادی آمده بود، بعد از اتمام این دیدار به خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد پیوستن به تیم سیچوان چین گفت: چند پیشنهاد از تیم های آمریکایی داشتم اما چون در NBA زمان بازی زیادی به من نمی رسید،‌ دوست داشتم این فصل به لیگی بروم که فرصت زیادی برای بازی داشته باشم . پیشنهاد تیم چینی هم بد نبود و از طرفی با بازی در لیگ چین به ایران هم نزدیکتر هستم.

وی با وجود پذیرفتن پیشنهاد تیم چینی هنوز در مورد تصمیم خود مطمئن نیست و تاکید می کند: شاید با قبول این پیشنهاد اشتباه کرده باشم. همیشه در زندگی سعی می کنم که زیاد اشتباه نکنم اما با تمام این اوصاف اعتقاد دارم فرصت بازی در NBA باز هم برایم وجود دارد. لیگ NBA بازیکنان خوب را جذب می کند و من هم تلاش می کنم به قدری خوب باشم که در فصلهای بعد به این لیگ بازگردم.

صمد می گفت به لیگ چین نروم !

حدادی با تاکید بر اینکه هنوز هم امکان کنسل کردن قرارداد خود و رفتن به NBA را دارد، رفتن به چین را به دلایلی مربوط دانست که امکان بازگو کردن آن را ندارد و در مورد تاثیر صمد نیکخواه در تصمیم خود توضیح داد: اتفاقا صمد به من می گفت که در آمریکا بمانم و به لیگ چین نروم چون ارزوی هر بازیکنی، بازی در لیگ NBA است.

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا در پاسخ به اینکه انتظار دیدن دو بازیکن ایرانی در NBA را داشتیم اما بعد از پیوستن ارسلان کاظمی به پتروشیمی و حدادی به چین نماینده ای در لیگ حرفه ای آمریکا نداریم، گفت: پنج سال در NBA نماینده داشتیم و همین برایمان بس است. ارسلان را نمی دانم اما من پیشنهادهای 3 و 4 ساله داشتم اما با خود گفتم که قبل از جام جهانی کمی در لیگهای دیگر بازی کنم و با شرایط خوبی به جام جهانی بروم. در صورت بازی خوب در جام جهانی، شانسهای بهتری هم خواهم داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حامد ، حدادی ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار