اعضای تیم ملی کشتی پیشکسوتان کشورمان حضور در مسابقات جهانی 2013 را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،در حالی که مسابقات جهانی کشتی پیشکسوتان جهان از روز دوشنبه 8 مهرماه در در سارايوو پایتخت کشور بوسنی هرزگووین برگزارخواهد شد اعضای تیم کشورمان به دلیل  صادر نشدن روادید حضور در این مسابقات را از دست دادند.

گفتنی است هزینه اعزام کشتی گیران پیشکسوت به مسابقات جهانی به عهده خودشان بوده که آنها مبلغ مورد نیاز را نیز تامین کرده اند اما مسئولان فدراسیون نتوانستند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزا انجام دهند.

محمدرضا توپچی رئیس کمیته پیشکسوتان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: فدراسیون کشتی تمام تلاش خود را برای دریافت ویزای اعضای تیم انجام داد اما متأسفانه کشور میزبان در این خصوص همکاری لازم را بعمل نیاورد.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد:شاید مسئولان برگزاری با توجه به  سابقه درخشان و مدال آوری کشتی گیران ما همکاری لازم را بعمل نیاوردند  تا شاید  با این کار اجازه موفقیت دوباره را  از کشتی گیران ایرانی بگیرند .در هر صورت هر چه بوده هیچ کم کاری از سوی فدراسیون کشتی کشورمان در جهت اعزام اعضای تیم کشتی پیشکسوتان به کشور بوسنی هرزگووین محل برگزاری مسابقات جهانی صورت نگرفته است./آق

برچسب ها: کشتی ، پیشکسوتان ، جهانی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۱:۱۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
متاسفم
آخرین اخبار