شهردار رودهن گفت: موزه مردم شناسی که ساختمان قدیمی مدرسه ای با قدمت طولانی در شهر رودهن است تکمیل شده سعی می کنیم برای دهه مبارک فجر افتتاحیه این مکان فرهنگی را در شهر رودهن داشته باشیم .

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساخت موزه مردم شناسی گفت:موزه مردم شناسی که ساختمان قدیمی مدرسه ای با قدمت طولانی در شهر رودهن است تکمیل شده و آماده بهره برداری است ما در کوتاه ترین زمان سعی می کنیم برای دهه مبارک فجر افتتاحیه این مکان فرهنگی را در شهر رودهن داشته باشیم .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به هماهنگی شهرداری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد :کار در این رابطه خیلی سخت است ما موزه سنگ را هم به این مکان منتقل خواهیم کرد در کنار این موضوع ابزار و آلات موسیقی را هم با هماهنگی های لازم که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه کرده و در این موزه به نمایش در خواهیم آورد .

شهردار رودهن با اشاره به مراحل تکمیل موزه اضافه کرد :یک سری از ملزومات را هم از موزه تهران به موزه مردم شناسی رودهن منتقل خواهیم کرد از مردم شریف رودهن در خواست می کنم که ما را در تجهیز این موزه با ارائه وسائل و ادوات تاریخی و عکس های قدیمی که در منازل خود نگه داری می کنند به موزه مردم شناسی یاری دهند ما هم این آثار را به نام تحویل دهنده این آثار ثبت خواهیم کرد.

محرمی در خاتمه با تاکید بر این نکته که در موزه مردم شناسی رودهن نگاه تک بعدی نداریم اظهارداشت: در موزه مردم شناسی رودهن سعی داریم فرهنگ اقوام مختلف کشور را معرفی کنیم و در این رابطه نگاه تک بعدی نداریم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.