جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقام معظم رهبری بیرق اسلام را در دست گرفته است و این ایستادگی در برابراستکبار جهانی به برکت خون شهدا بدست آمده است .

محسن پاکیاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهیدان زیباترین نشان انقلاب اسلامی هستندما هم اکنون با وجود مشکلات اقتصادی در جامعه ای زندگی می کنیم که امنیت بر آن حاکم است و دشمن جرئت تحدید و تجاوز به خاک ایران اسلامی را ندارد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :ایران اسلامی به برکت خون شهدادر زمینه های مختلف در دنیا شناخته شده است اثرات خون شهدا و ایثار گری آنها در دوران دفاع مقدس ثمره پیشرفت ایران در ابعاد مختلف علمی و سیاسی و غیره است خانواده های شهدا هم اکنون حافظ و پاسدار فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین با بیان این جمله که شهدا بیداری را معنا و تعبیر کردنداضافه کرد :انسان باید دنیا را فدای آخرت کند شهدا بیداری را معنا و تعبیر کردنداز جمله خصوصیات بارز شهدا می توان به اطاعت از ولی فقیه اشاره کرد و این حرکت باید استمرار داشته باشد .

محسن پاکیاری با تاکید بر این موضوع که مقام معظم رهبری بیرق اسلام را در دست گرفته است بیان کرد: مقام معظم رهبری بیرق اسلام را در دست گرفته است آمریکایی ها در خلیج فارس در کنار گوش ما خیمه زده اندمردم از نظام جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی می کنندو این ایستادگی در برابراستکبار جهانی به برکت خون شهدا بدست آمده است .

جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین در این مورد که گرفتندانقلاب نیازمند فداکاری و پشتیبانی از ولایت فقیه است ابراز داشت:اگر این موضوع نبود کشور ما چندین بار از سوی استکبار جهانی تصرف می شد شهدا نامشان را در گمنامی گرفتندانقلاب نیازمند فداکاری و پشتیبانی از ولایت فقیه است اگر از کمبود ها و فشار های اقتصادی می نالیم باید یاد شهدا کنیماگر شهدا نبودند سرنوشت ما در دست دشمن بود .

محسن پاکیاری در خاتمه اظهارداشت:امام راحل فرمودند که "قرن 21 قرن پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است" مقام معظم رهبری فرزند راستین امام خمینی (ره)است و وظیفه ما گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری است./س


برچسب ها: رهبری ، بیرق ، اسلام ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.