شركت فولاد خوزستان بزرگترين عرضه كننده شمش فولاد در كشور طي شهريور ماه به 8 ركورد تازه در توليد ماهانه دست يافت و مجموع توليد خود را در 6 ماه نخست سال حماسه سياسي حماسه اقتصادي به يك ميليون و 857 هزارتن رساند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، عبدالمجيد شريفي با اعلام اين مطلب افزود: آمار ياد شده بيانگر رشد بيش از 7 در صدي در توليدشمش و 14 درصدي در توليد گندله نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وي درخصوص ركوردهاي جديد اظهارداشت: اولين ركورد مربوط به گندله سازي شماره 2 با رقم بيش از 300 هزارتن توليد در شهريورماه است كه براي اولين بار محقق شده و پس از 291 هزارتن توليد مردادماه دومين ركورد متوالي اين واحد محسوب مي شود.

همچنين مجموع توليد گندله در شركت طي 6 ماه امسال به 2 ميليون و 730 هزارتن رسيد.

مديرعامل شركت فولاد خوزستان در ادامه به 4 ركورد تازه در ايستگاههاي ريخته گري شمش بلوم و بيلت اشاره كرد و افزود: تلاشگران واحدهاي ريخته گري مداوم بلوم و بيلت در بخش فولادريزي موفق شدند طي شهريور ماه، توليد خود را به طوربي سابقه اي افزايش دهند، به گونه اي كه در مجموع نزديك به 236 هزار تن شمش در اين ايستگاه ها ريخته گري شد و هر 3 ايستگاه به ركوردهاي تازه اي دست يافتند.

اين در حالي است كه شهريور ماه از ماه هاي گرم فصل تابستان در استان خوزستان است و شركت فولاد خوزستان پاره اي از برنامه هاي تعميراتي كارخانجات و تاسيسات مختلف را در اين ايام انجام مي دهد.

فولادخوزستان قرار است تاپايان امسال 3.5 ميليون تن شمش فولاد توليد و به بازار عرضه نمايد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تولید ، فولاد ، شمش ، گندله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار