با صدور احکام جداگانه ای از سوی حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید طه هاشمی به سمت معاون فرهنگی دانشگاه آزاد و حجت الاسلام والمسلمین علی عسگری به سمت معاون امور مجلس دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش گروه  علمي باشگاه خبرنگاران  به نقل از دانشگاه آزاد؛ در حکم سیدطه هاشمی آمده است:

بنا به سوابق درخشان فرهنگی و علمی در سطح ملی و افزون بر آن، به عنوان چهره ای نام آشنا در حوزه و دانشگاه، جنابعالی به سمت معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.

بدیهی است دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، برای تکمیل کیفیت علمی به "پویایی بایسته فرهنگی" نیازمند است و از همین رو، آن پویش و این بالندگی ، دو رکن اصلی برنامه های پیش رو محسوب می شود.

انتظار دارد اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در این حوزه را پیگیری کنید و در جهت تحقق کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه اهتمام شایسته ورزید. بی تردید می بایست برنامه های جدید فرهنگی در چارچوب اهداف یاد شده هر چه سریع تر تدوین شود تا همه ما شاهد درخشش این دانشگاه بزرگ و ملی باشیم.

همچنین در حکم علی عسگری آمده است:

نظر به سوابق علمی، اجرایی و تفنینی ، جنابعالی به عنوان معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.

اهداف بلند آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایجاب می کند تا هماهنگی کامل و همه جانبه با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون های مربوطه را به عمل آورید.

بدیهی است حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان رکن محوری نظام از اهداف یاد شده؛ ظرفیت های این دانشگاه مردمی و فراگیر را بیش از پیش در جهت ارتقای کیفی فعال خواهد کرد.

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار