در ادامه سریال های اعتراض آمیز اهالی کشتی نسبت به عملکرد فدراسیون این بار نوبت به پیشکسوتان این رشته رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که مسابقات جهانی کشتی پیشکسوتان جهان از روز دوشنبه 8 مهرماه در در سارايوو پایتخت کشور بوسنی هرزگووین برگزارخواهد شد هنوز نمایندگان کشورمان به دلیل عدم هماهنگی فدراسیون به محل برگزاری مسابقات اعزام نشده اند.

کشتی گیران اعزامی که با هزینه شخصی خود قرار است به این مسابقات اعزام شوند پس از آنکه فدراسیون یک آژانس هواپیمایی را به آنها معرفی می کند به آنجا مراجعه کرده وبلیط خود را تهیه می نمایند اما امروز که برای دریافت ویزا به فدراسیون مراجعه می کنند متوجه می شوند که هنوز اقدامی در جهت اخذ ویزا برای آنها صورت نگرفته است.

پیشکسوتان اعزامی که از شرایط بوجود آمده بسیار ناراحت هستند با تجمع در محل فدراسیون که این روزها تحصن هایی بسیاری را به خود دیده سعی می کنند سرپرست فدارسیون را قانع کنند تا به مشکل آنها رسیدگی کند اما حجت اله خطیب مثل همیشه از موضوع اظهار بی اطلاعی می کند در نتیجه این کشتی گیران که از قهرمانان سال های نه چندان دور کشورمان هستند به نشانه اعتراض در جلوی فدارسیون و سالن توفیق جهانبخت گرد هم در آمده اند تا شاید کسی پیدا شود وبه مشکل آنها رسیدگی کند.

محمد رضا توپچی رئیس کمیته پیشکسوتان کشورمان در خصوص این اتفاقات به خبرنگار ما گفت: باور کنید تمامی اقدامات لازم را انجام داده ایم اما هنوز سفارت کشور بوسنی هرزگووین ویزای نفرات را حاضر نکرده است.

وی ادامه داد: من خودم در حال حاضر شخصاً به سفارات بوسنی هرزگووین مراجعه کردم وبه طور حتم مشکل حل خواهد شد و طبق برنامه با پرواز امشب نفرات اعزامی به محل مسابقات خواهد رفت./مح

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، آزاد ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار