تیم فوتبال سایپای البرز نسبت به تعداد کم میزبانی اش در مسابقات لیگ سیزدهم اعتراضاتی را در رسانه ها مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعتراض سایپایی ها نسبت به تعداد کم میزبانی اش در لیگ برتر بهانه ای شد تا نظرات مسئولان سایپا و سازمان لیگ را در اين رابطه جویا شویم.
 
سعید تقی زاده سخنگوی تیم فوتبال سایپاي البرز در این خصوص اظهار داشت: برنامه ریزی سازمان لیگ در طول 11 هفته به گونه ای بوده که ما فقط سه بازی را میزبان بوده ایم.
 
وی ادامه داد: البته سازمان لیگ تمام تلاشش را کرده است اما این یک آسیب جدی برای تیم سایپا است سازمان لیگ باید همزمان با  برنامه ریزی های جدید گروه های آسیب شناسی داشته باشد و راه حل های این آسیب ها را استراخ کنند.
 
وی افزود: ما در طول این 11 هفته یک ماه میزبانی نداشته ایم و این ضرر بزرگی برای تیم سایپا است. تیم مکرر در سفر است و 2 روز  را در راه رفت و برگشت مسابقات است بنابر این زمان کافی برای تمرین و کارهای تاکتیکی ندارد  به همین دلیل خستگی زياد و زمان کم است که نتایج دلخواه را کسب نمی کنیم.

**شهبازي: هيچ نامه اي به فدراسيون ارسال نکرده ايم

مصطفی شهبازی عضو سازمان لیگ نیز در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: تیم فوتبال سایپا هنوز هیچ نامه ای به عنوان اعتراض به سازمان لیگ ابلاغ نکرده تا ما این مسأله را مورد بررسی قرار دهیم و اگر حق با تیم سایپا بود در این خصوص تصمیم درست را اتخاذ کنیم و  باشگاه سایپا هم به حق خود برسد. 

وی خاطرنشان کرد: تیم سایپا 4 بار میزبان بوده است و زمانی که به کمیته انضباطی اعتراض کردند و کمیته استیناف امتیاز کسر شده را برگرداند و قرار بر این شد که به جای آن یک بازی در محل بي طرف انجام دهد و به همین دلیل یکی از میزبانی های تیم سایپا کم شد بنابراین محاسبه مسئولان سایپا با سازمان لیگ حداقل نصف +2 اختلاف وجود دارد. 

گفتنی است که باشگاه سایپای البرز در این باره هیچ اقدام قانونی انجام نداده و تنها از طریق رسانه ها اعتراضات خود را مطرح کرده است./زر
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، سایپای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار