رکابزن قزاقستانی پیشتاز دومین مرحله بیستمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر در مازندران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، مرحله دوم مسابقات تور مازندران پیش از ظهر شنبه با حضور 67 دوچرخه سوار در قالب 15 تیم آغاز شد و ورزشکاران مسیر شهرهای چالوس تا رامسر را به مسافت 89 کیلومتر رکاب زدند.

در این مرحله گالین احمدوف با ثبت زمان 2ساعت و 18 دقیقه و 06 ثانیه و نورگالی توبه بکوف با ثبت زمان 2ساعت و 18 دقیقه و 22 ثانیه ،از تیم قزاقستان سکوهای اول و دوم را از آن خود کردنند.

همچنین سهیل ستاری از تیم مازندران الف با ثبت زمان 2ساعت و 18 دقیقه و 22ثانیه سکوی سوم را به خود اختصاص دهد.

مرحله سوم روز یکشنبه در مسیر سلمانشهر تنکابن به محمودآباد به مسافت 106 کیومتر، مرحله چهارم روز دوشنبه در مسیر رامسر به کلاردشت به مسافت 81 کیلومتر و مرحله پنجم و پایانی تور روز سه شنبه در مسافت 118 کیلومتری نور به ساری برگزار می شود.

در مرحله اول تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران که روز جمعه در مسیر83 کیلومتری شهر شیرود تنکابن تا نمک آبرود چالوس برگزار شد که "ارن عثمانوف" رکابزن ازبکستانی قهرمان شد و " هوانس هوانسیان " از تیم ارمنستان و " گالین احمدوف " از تیم قزاقستان هر دو همزمان با دو ساعت و هفت دقیقه و یک ثانیه به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم های ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان ،ترکمنستان ، گرجستان، مالزی، سوریه و عراق به همراه دو تیم الف و ب از مازندران، پتروشیمی تبریز، ترافیک تهران، کاشی پرسپولیس یزد، شهرسالم خراسان به عنوان تیم های داخلی به مدت پنج روز با هم رقابت خواهند کرد.

شایان ذکر است حدود 40 هزار دلار جایزه نقدی برای این مسابقات درنظرگرفته شده است./س

برچسب ها: دوچرخه ، سواری ، خزر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.