امین اله مانی، رئیس انجمن فوتبال هفت نفره از تشکیل فدراسیون بین المللی فوتبال هفت نفره خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رئیس انجمن فوتبال هفت نفره گفت: پیش از این رشته فوتبال هفت نفره ،تحت پوشش سازمان جهانی ورزش های سی. پی. (CPISRA) فعالیت می کرد که مقرر شد به صورت فدراسیونی جداگانه و بین المللی فعالیت داشته باشد.
 
رئیس انجمن فوتبال افزود: پیش از مسابقات پارالمپیک لندن کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برگزاری یک سری مسابقات فوتبال هفت نفره در امارات نمود و پس از آن در کمیته اجتماعی AFC مصوب شد تا از فوتبال افراد دارای معلولیت در قاره آسیا حمایت بعمل آید و این مساله نشانه ای بر حمایت AFC از فوتبال معلولین آسیا بود.
 
وی تصريح کرد: با تشکیل فدراسیون بین المللی فوتبال هفت نفره، از این پس در هر قاره نماینده ای برای این رشته تعیین می شود و تصمیم گیری فوتبال معلولین بر عهده ی این نمایندگان خواهد بود.
 
اله مانی در ادامه گفت: بر این اساس، احتمال این وجود دارد که در هر کشور نیز فوتبال افراد دارای معلولیت، زیر نظر فدراسیون ملی فوتبال آن کشور اداره شود.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان خاطرنشان کرد: آقای تام لانگن، در حال حاضر ریاست بخش فوتبال هفت نفره در CPISRA را به عهده دارد و به احتمال زیاد پس از برگزاری انتخابات که در آینده نزدیک  اتفاق می افتد، وی به عنوان رئیس این فدراسیون جدید معرفی خواهد شد.
برچسب ها: مانی ، فوتبال ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار