استقبال‌كنندگان از رئيس‌جمهور با شعارهایی "روحانی روحانی تشکر تشکر"، "ابوالفضل علمدار روحانی را نگهدار" و "حمایت از روحانی فرمان رهبر ما است"، و "صل علی محمد بوی بهشتی آمد" به تاييد مواضع رئيس‌جمهور و هيئت همراه وي در سفر به نيويورك پرداختند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور كشورمان پيش از ظهر امروز پس از ورود به كشور در جمع خبرنگاران به تشريح دستاوردهاي سفر به نيويورك پرداخت.

در ادامه و هنگام خروج رئيس‌جمهور از محوطه بیرونی پاویون ریاست جمهوری، وي با استقبال جمعی از جواناني كه براي استقبال از دكتر روحاني و تيم همراه وي در محوطه تجمع كرده بودند، مواجه شد و گوسفندي نيز جلوي پاي اعضاي دولت قربانی شد.

استقبال‌كنندگان از رئيس‌جمهور با شعارهایی "روحانی روحانی تشکر تشکر" "ابوالفضل علمدار روحانی را نگهدار" و "حمایت از روحانی فرمان رهبر ما است"  و "صل علی محمد بوی بهشتی آمد" به تاييد مواضع رئيس‌جمهور و هيئت همراه وي در سفر به نيويورك پرداختند.

رئیس‌جمهور نيز در جمع استقبال‌كنندگان با تکان دادن دست خود به ابراز احسات آنها پاسخ داد.

اما در كنار تجمع استقبال‌كنندگان از دكتر روحاني، تعدادي از جوانان نيز به عنوان منتقد مذاكره با آمريكا با تجمع در محوطه بيروني پاويون دولت با حمل دست‌نوشته‌هايي با اين مضامين كه "نرمش قهرمانانه به معنای عبور از خط قرمز نیست"، "از چه زمانی دیگر خون جوانان ما از دستان ننگین آمریکا نمی‌چکد"، "هدف از مذاکره با آمریکا یک کار تبلیغاتی است" و "نتیجه مذاکره با جان کری تحریم‌ها لغو نمی‌شود" در مقابل مسير حركت روحاني و تيم همراه وي قرار گرفتند.

هنگامي كه دكتر روحاني قصد عبور از مسیر کنار تجمع منتقدين را داشت، آنها با قرار گرفتن جلوی ماشین رئیس جمهور براي لحظاتي مانع از حرکت وي شدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

همچنين منتقدين با طرح شعارهایی همچون "دانشجو بیدار است  از آمریکا بیزار است" و "هیهات من الذله"، "مذاکره با شیطان امید و تدبیر نیست" به طرح انتقاد از برخي مواضع رئيس‌جمهور در قبال مقامات آمريكايي در اين سفر پرداختند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: روحانی ، اسقبال ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
امام خمینی (ره): پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
Iran (Islamic Republic of)
حوریه
۱۹:۴۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
درودبرآقای دکتر روحانی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی 90085
۱۶:۱۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
تا رهبری هست غمی نیست امیدوارم همه باید مطیع رهبری باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد
آخرین اخبار