مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: ادبیات دفاع مقدس جزو غنی‌ترین آثار ادبی کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ صادق فرهمند امین مروز در جلسه نقد و بررسی سیر تحول ادبیات دفاع مقدس که با حضور مدیرکل بهزیستی اردبیل، رئیس حوزه هنری اردبیل، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل و بسیجیان و روشندلان استان اردبیل در تالار بیضای اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی، واژه ایثار را بار دیگر زنده کردند و به دنیا نشان دادند که در سایه مجاهدت و دینداری می‌توان به موفقیت و پیروزی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: شهدایی همچون باکری و مرحمت بالازاده سند جاودان غیرت دلاورمردان آذری در دفاع از خاک مقدس ایران اسلامی هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل یادآور شد: ادبیات دفاع مقدس غنی‌ترین آثار ادبی کشور است و باید در این حوزه تلاش و کوششی وافر صورت گیرد تا این ادبیات هر چه بیشتر شناسانده شده و به کار گرفته شود.

در این جلسه عضو کار گروه کتابخانه‌های روشندلان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در سخنانی روشندلان را جزو فرهیخته‌ترین قشرهای جامعه عنوان کرد.

روح‌الله ساعی گفت: فعالیت‌های فرهنگی - علمی روشندلان نشان می‌دهد که این قشر نسبت به سایر اقشار جامعه نه تنها در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی علمی فعال هستند بلکه حتی بسیاری از آنها در این حوزه‌ها به الگویی برای سایر شهروندان تبدیل شده‌اند.

در ادامه جلسه سیر تحول ادبیات دفاع مقدس توسط وحید ضیائی، رضا کاظمی و شهاب‌الدین وطن‌دوست از کارشناسان ادبی استان اردبیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت/س.

برچسب ها: اردبیل ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.