فردا روز بزرگداشت جلال الدین محمد بلخی معروف به مولانا است و به همين مناسبت دریچه برای شما یک بسته ی نرم افزاری ویژه آماده کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ جلال الدین محمد بلخی معروف به مولونا و مولوی از شاعران بنام و بزرگ ایرانی است که از آثار وی می توان به مواردی چون: مثنوی معنوی، دیوان شمس یا دیوان کبیر، فیه ما فیه، مجالس سبعه و مکاتیب اشاره نمود. هشتم مهر ماه هر سال روز بزرگداشت این شاعر بزرگوار است که قصد داریم تعدادی نرم افزار مرتبط با این روز را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کنیم.


کتاب نرم افزاری دیوان شمس

مولانا کتاب دیوان شمس را به یاد و خاطر استاد بزرگوارش سروده است که در آن غزل ها، رباعی ها و ... گنجانیده شده است،   کتاب دیوان شمس یا همان دیوان کبیر دربردارنده بیش از چهار هزار بیت است از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان جستجو در ابیات اشاره نمود.







حجم نرم افزار: 3.2 مگابایت


سخنان و اشعار مولونا به چند زبان زنده دنیا برای اندروید

اگر دوست دارید که همیشه اشعار دلنشین جلال الدین محمد بلخی را در تلفن همراه هوشمند خود داشته باشید، حتما نرم افزار " سخنان و اشعار مولونا" را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.




حجم نرم افزار: 1.2 مگابایت


کتاب دیوان شمس برای پلتفرم جاوا

مولانا کتاب دیوان شمس را به یاد و خاطر استاد بزرگوارش سروده است که در آن غزل ها، رباعی ها و ... گنجانیده شده است، حال شما می توانید با استفاده از گوشی خود این کتاب پر محتوا را برای همیشه همراه خود داشته باشید





فرمت نرم افزار: JAR
حجم نرم افزار: 1.5 مگابایت

اشعار مدح مولونا برای پلتفرم جاوا

در این کتاب مجموعه ای زیبا از اشعار مولانا در مدح اهل بیت جمع آوری شده است، یک نمونه از سروده های مولوی برای توصیف امام  علی(ع): از علی آموختم دریا دلی روز و شب گوید دل من : یا علی هر که با نام علی شد آشنا بی گمان او می رود راه خدا ...






فرمت نرم افزار: jad
حجم نرم افزار: 378 کیلوبایت


کتاب های مثنوی معنوی، فیه ما فیه، مجالس سبعه، ترجیعات حضرت مولانا به صورت pdf

مثنوی معنوی نام یکی از کتاب‌های معروف مولوی است که از شش بخش تشکیل شده است. این کتاب شعر به صورت مثنوی است و یکی از برترین کتاب‌های ادبیات فارسی و حکمت ایرانی-اسلامی است.




فرمت کتاب ها: pdf
حجم کتاب ها: 2.2 مگابایت

گرد آوری: محمدمحمدی خوجین


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
با تشکر از زحماتتان دستان درد نکند نرم افزار جالبی است اگه بشه مثنوی معنوی را هم به صورت نرم افزار کم حجم ارایه دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ممنونم yjc
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۰۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
با سلام دیوان شمس رو بعد از دانلود نصب کردم اما وقتی صفحه باز میشه صفحه قاطی شده و منوی بخش های مختلف زیر صفحه است وغیر قابل دسترسی مشکل کجاست لطفا راهمایی فرمایید
Singapore
فرزين
۱۶:۰۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشيد تشکرميکنم ازنرم افزارهاى جالبتان
آخرین اخبار