مسابقات اسکیت فری استایل دختران قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی به میزبانی مازندران در شهرستان بابلسر برگزارشد، با درخشش وقهرمانی نمایندگان اصفهان به پایان رسید.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، در این رقابتها که در دو بخش دختران و پسران کمتر از 14 سال و بالای 14 سال در سالن حجاب بابلسر برگزار می شود، در رده سنی کمتر از 14 سال " نیلوفر کرباسی" ، " سحرغیور" و " زهرا باقرزاده" هر سه از اصفهان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی بالای 14 سال " لعیا عربی " و " مبینا عابدینی" هر دو از اصفهان قهرمان ونایب قهرمان شدند و " محسا رحیمی " از مازندران در جای سوم ایستاد.

در مسابقات دختران 25 اسکیت باز از استانهای کشور حضور داشتند.

رییس هیات اسکیت مازندران گفت: از سوی فدراسیون اسکیت ، نفرات برتر دو رده سنی به مرحله نخست اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی چین تایپه دعوت خواهند شد.

حسین خیری نیا گفت: رقابتها پسران کمتر از 14 سال و بالای 14 سال نیز روز جمعه در سالن حجاب بابلسر آغاز شد.

وی افزود: در رقابتهای بخش پسران تعداد 65 نفر از استانهای مازندران، تهران، گلستان، همدان ، اصفهان، چهارمحال وبختیاری و البرز با هم رقابت می کنند.

رییس هیات اسکیت مازندران تصریح کرد: مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی چین تایپه برگزار می شود و دونفر بخش زنان ودونفر بخش زنان به این رقابتها اعزام خواهند شد.

مسابقات جهانی اسکیت در رشته فری استایل روزهای 13 تا 17مهرماه در کشورچین تایپه برگزارمی شود./ب


برچسب ها: فری ، دختران ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.