نفرات برتر دومين دوره مسابقات اسب سواري مناطق جنوب كشور در ياسوج مشخص شدند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، اين مسابقات يك روزه كه به مناسبت روز جهاني جهانگردي و آغاز هفته گردشگري در منطقه اكبر آباد ياسوج برگزار شد 32 سوار كار مرد و زن از استان هاي فارس، خوزستان، يزد، چهارمحال و بختياري، و كهگيلويه و بويراحمد باهم به رقابت پرداختند.
دومين دوره مسابقات اسب سواري مناطق جنوب كشور در بخش اسب هاي بومي و محلي و عرب برگزار شد كه در رده اسب هاي محلي و در بخش آقايان ناصر گودرزي با اسب كانيما از سپيدان فارس نفراول، مسلم عباسي لركي با اسب زرين گل از گچساران دوم و عبدالله ياري با اسب آشوب از نورآباد فارس سوم شدند.
در رده اسب هاي عرب و در قسمت آقايان، رحمان قرباني با اسب شاپور نفر اول، يعقوب غمخوار با اسب قهرمان بويراحمد از ياسوج و هادي زارع با اسب نجيب از مرودشت فارس به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب شدند.
در بخش خانم ها و در رده اسب هاي عرب، فائزه قرباني با اسب شاپور از گچساران نفر اول اين دوره از مسابقات شد و فرانك غلامپور با اسب قهرمان بويراحمد از ياسوج و معصومه خاقاني با اسب رخش از گچساران به عنوان نفرات دوم و سوم شناخته شدند.
نفرات برتر اين مسابقات با اهداي جوايز نقدي، جام و حكم قهرماني و لوح تقدير تجليل شدند.
دومين دوره مسابقات اسب سواري مناطق جنوب كشور به ميزباني باشگاه سواركاري دربند ياسوج و با همكاري هيات سواركاري و اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد.
پنجم تا 11 مهرماه هر سال به نام هفته گردشگري نامگذاري شده است./ب
برچسب ها: مسابقات ، اسب ، سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۰:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
من خودم معصومه خاقانی رو اموزش دادم سوار کاریش خوبه