مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص وضعیت لوکابوناچیچ گفت: من اعتقاد راسخ به عملکرد بوناچیچ دارم و از این مربی هم حمایت کامل می کنم.

 سعید آذری مدیر عامل  تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال تا آخر فصل هیچ تغییری در کادر فنی  نخواهیم داشت و از بوناچیچ حمایت کامل خواهیم کرد.

 آذری در ادامه اظهار داشت: معتقدم که حضور تیم ذوب آهن که در پلی آف باعث شده که ما زمان را برای آمادگی کامل در لیگ سیزدهم از دست بدهیم همچنین ما تنها تیمی هستیم که در پایان فصل دوازدهم  ریکاوری درستی انجام ندادیم و بازیکنانمان استراحت کامل نکردند.

وی در ادامه اظهارداشت: این عوامل باعث شده که ما در شرایط مطلوبی به سر نبریم و از اوایل فصل هم مشخص بود که تیم  ما دراین  وضعیت نامناسب قرار بگیرد.

 آذری عنوان کرد:  از زمانی که تیم ذوب آهن را برعهده گرفتم سعی کردم مشکلات تیم را رفع و رجوع کنم. به نظرم به جای پاک کردن صورت مسئله باید مشکلات تیم را ریشه یابی کرده و به رفع آن بپردازیم در مجموع از عملکرد بازیکنان رضایت نسبی دارم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  به هر حال  لوکابوناچیچ با قدرت به کارش ادامه خواهد داد به طور حتم من تا زمانی که حضور دارم از این مربی حمایت  کامل می کنیم./آق
برچسب ها: آذری ، بوناچیچ ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار