مسئول برگزاری لیگ دو و میدانی بانوان گفت: رکورد پرتاب دیسک در آخرین مرحله لیگ بانوان شکسته شد که این امر نشان از سطح بالای رقابت ها است.

مریم رستمی، مسئول برگزاری  مسابقات لیگ دو و میدانی بانوان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت:  فاطمه  خیاطی با پرتابی به مسافت 44 متر و 72 سانتی متر رکورد ماده پرتاب دیسک را که متعلق به خودش بود جابه جا کرد.

 وی ادامه داد:  در لیگ امسال 130 ورزشکار در قالب 12 تیم حضور داشتند که باید بگویم نسبت به سال های قبل این رقم افزایش داشته است.

 رستمی با بیان اینکه به استعداد یابی در مسابقات لیگ امیدوار هستیم، گفت:  امید ما این است که مریم طوسی ها و لیلا رجبی  ها را در این مسابقات  شناسایی کنیم تا در مسابقات  برون مرزی نمایندگان شایسته ای داشته باشیم.

 وی در خصوص عملکرد بانوان ملی پوش در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی گفت:  کسب مدال طولی و رجبی در این  رقابت ها را با توجه به رکودشان قطعی می دانستیم سایر ملی پوشان اگر در این مسابقات حاضر نشدند به این دلیل  بود که رکودشان برای کسب  مدال مناسب نبوده است.

 رستمی ادامه داد:  طوسی رکورد دوی 100 متر را که قبلا متعلق به خودش بود جا به جا کرد و در 200  متر هم صاحب گردن آویز طلا شد،  پس عدم  حضور وی  در مرحله پایانی لیگ به نفعش بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار