نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز با اشاره به سخنان منطقي رييس جمهور كشورمان در سازمان ملل گفت : روحاني با كلامي شيوا پيام ملت ايران را به گوش جهانيان رساند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، آيت الله اسدالله ايماني ادامه داد: دكتر حسن روحاني با توجه به سياست هاي خارجي و مصلحت انديشي با استفاده از بهترين عبارت ها پيام مردم ايران در سازمان بين الملل به گوش جهانيان رساند و اين باعث افتخار ملت ايران است.
وي بیان کرد: اصطلاح نرمش قهرمانانه كه اين روزها از مقام معظم رهبري در رسانه‌ها بيان مي‌شود معاني دقيقي دارد كه بايد به خوبي به وسيله بزرگان و صاحبنظران تبيين شود.
نماينده مقام معظم رهبري در فارس افزود : نرمش به روش‌هايي اطلاق مي‌شود كه بتواند مسيري مبتني بر عقل، خرد و منطق را ترسيم كرده و در عين حال از عواطف مخاطب بهره‌برداري كند.
امام جمعه شيراز گفت: نرمش قهرمانانه در حالي صورت مي گيرد كه ايران در اقتدار و عظمت قرار گرفته و هر كسي كه بهره برداري صحيح از اين اصطلاح پر معنا را ندارد سخت در اشتباه است.
آيت الله ايماني همچنين بیان کرد: ضرورت بصيرت‌افزايي در شرايط امروز جهان از مسائل مهمي است كه بايد در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه دنبال شود.
امام جمعه شيراز ادامه داد: آموزش و پرورش بايد به دانش آموزان سبك زندگي اسلامي را بياموزد تا آنها با دفاع از حقوقشان آشنا شوند.
وي افزود: براي تحقق اين مهم كه خواست مقام معظم رهبري هم هست ، بايد معلمان گوششان به اعتراض دانش آموزان آشنا باشد و اين را در دستور كار خود قرار دهند./ب

برچسب ها: پیام ، دوستی ، ایرانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.