طی حکمی از سوی عبدالحسین ثمری معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران، «ناصر اسلامی» به سمت مدیر عامل جدید شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، در این حکم آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی و با توجه به پیشنهاد اینجانب و موافقت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد» منصوب می گردید.

در این حکم افزوده شده است؛ توفیق جنابعالی را در انجام مسئولیت های خطیری که بر عهده می گیرید با بهره مندی از توانمندی های منابع انسانی متعهد و متخصص از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

گفتنی است: مسعود حسنی مدیرعامل اسبق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با حکم مدیر مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان معاون مدیرعامل منصوب شد./س

برچسب ها: انتصاب ، مدیریت ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی پژوه
۲۳:۰۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
با عرض سلام وخدا قوت همه عزیزانی که در راه پیشبرد تولید بیشتروفراهم آوردن آسایش بیشتر هموطنان کشور جمهوری اسلامی ایران زحمات فراوانی را متحمل میشوند.
خداوند همیشه یار وپشتیبان آنها باشد وبعد ازپایان کار سالم به استراحتگاه خود همان آغوش گرم خانواده است برگردند.خواهشمند است پیشرفت های ورزشی گوناگون را باعکس ارسال فرمایید.متشکرم از زحمات شما
محمد هادی پژوه کارشناس عمران وسازه های پیش ساخته