سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت:در این فصل شاهد برگزاری رقابت های نزدیکی هستیم که این نشان از قدرت تیم ها دارد.

رضا داور زنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت هایی که تاکنون انجام داده ایم مطلوب بود اما متاسفانه تاکنون نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم هر اقدامی که برای کسب امتیاز لازم است انجام می دهيم اما متاسفانه نتیجه نمی گیریم به همین دلیل از این روند راضی نیستم. در بازی روز گذشته موقعیت های صد درصد زیادی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکرده و اجازه دادیم که رقیب از موقعیت های کم رنگ خود بيشترین منفعت را داشته باشد.

وی افزود: روند رو به رشدی داشته ایم اما باز هم مشکلاتی در تیم دیده می شود. ما در این روزها حتی با مشکل نفر نیز روبه رو هستیم زیرا بازیکنان در طول بازی خسته می شوند و در ضربات پایانی قدرت خود را به نمایش نمی گذارند البته این شرایط برای تیمی که تمرینات بدنسازی نداشته و حتی یک بازی دوستانه هم انجام نداده طبیعی است.

یکی دیگر ضعف های منصوری به دلیل جدایی بازیکن های ملی پوش و با تجربه بوده است. ما در طول نیم فصل 4 بازیکن نامی از دست دادیم و حالا باید با نیروهای در دسترس به رقابت بپردازیم که هماهنگی و کسب تجربه آنها به زمان نیاز دارد.

داورزنی در ادامه بیان داشت: تا هفته چهارم 3 بازی دشوار بیرون از خانه داشتیم که منجر به رقم خوردن این نتایج شده است. تمام فاکتورها کنار هم جمع شده تا منصوری در شرایط نامطلوبی قرار گیرد اما با یاری خدا به زودی با رقابت ها هماهنگ شده و پا به روزهای خوب خود می گذاریم.

در بازی روز گذشته نیز اسیر همین مسائل شدیم. بازیکنانم در طی بازی پنالتی نقطه یک را از دست دادند در حالیکه اگر موفق به گلزنی می شدیم حریف شروع به حمله کرد و ما نیز با استفاده از ضد حمله ها امتیاز بازی را از آن خود می کردیم اما در بازی وضعیتی دیگری رقم خورد، ساوه ای ها در طول بازی نتیجه را در دست داشت و این موضوع باعث عقب کشیدن آنها و کمتر شدن موقعیت های گلزنی می شد.

وی در پايان خاطرنشان کرد: این فصل شاهد رقابت های نزدیک و دشواری برای تمام تیم ها هستیم این امر باعث شد روز گذشته بیشتر تیم ها به تساوی رضایت دهند که این امر می تواند 2 پیام داشته باشد؛ با تمام تیم ها قدرتمند ظاهر شده و یا اینکه سطح تیم های مدعی نیز نزول کرده تا در حد دیگر تیم ها ظاهر شوند در هر صورت این روند باعث افزایش جذابیت رقابت ها شده در اندک مدتی با توجه به تلاش بازیکنان در این رقابت با قدرت حضور می یابیم تا بیشترین امتیازات را از آن خود کنیم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار