دبيركل حزب مردمي اصلاحات از برگزاري كنگره سراسري اين حزب در پاييز امسال خبر داد.

"محمدزارع فومني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از برگزاري كنگره سراسري حزب مردمي اصلاحات در پاييز امسال خبر داد و اظهار داشت: بعد از توافق كميسيون ماده 10 احزاب و طي كردن مراحل قانوني در تشكيل حزب موفق به اخذ مجوز از سوي وزارت كشور و كميسيون مذكور براي برگزاري كنگره سراسري در تهران شديم.  
 
وي به برگزاري كنگره سراسري جبهه مردمي اصلاحات اشاره و تصريح كرد: انتخاب اعضاي شوراي مركزي، انتخاب دبيركل و تاييديه اساسنامه كه هم‌اكنون در حال تدوين و اصلاحيه نهايي مطابق قوانين است از جمله مواردي است كه يك روز از زمان كنگره را به خود اختصاص خواهد داد.  
 
دبيركل حزب مردمي اصلاحات ادامه داد: برگزاري كنگره سراسري قطعا تا پايان سال جاري با حضور مهمانان و سخنرانان ويژه برگزار خواهد شد و هم‌اكنون در حال برنامه ريزي‌هاي لازم براي برگزاري كنگره سراسري در پايان پاييز هستيم. 

گفتني است پيش از اين دبير جبهه مردمي اصلاحات از اخذ مجوز تشكيل حزب مردمي اصلاحات از سوي كميسيون ماده 10 احزاب و وزارت كشور با باشگاه خبرنگاران خبر داده بود.

لازم به ذكر است كه كنگره مذكور متشكل از نمايندگان جبهه از استان‌هاي مختلف، ناظران وزارت كشور و كميسيون ماده 10 است كه طي آن اعضاي شوراي مركزي و دبيركل به صورت راي‌گيري مشخص خواهند شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، جبهه ، مردمی ، اصلاحات ، کنگره ، پاییز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار