64 واحد صنعتي در استان زنجان از 80 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئيس سازمان صنعت ،‌معدن وتجارت استان زنجان با اعلام  این خبر  گفت : اين طرح ها كه با سرمايه گذاري بالغ بر 2 هزار و 784 ميليارد ريال در حال اجراست ، زمينه اشتغالزايي براي 2 هزار و 311 نفر را در استان فراهم مي نمايد.

 معصومی افزود: 143 واحد صنعتي در استان زنجان 60 الي 99 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.

 وی ضمن اشاره به 134 طرح صنعتي داراي پيشرفت فيزيكي 40 تا 60 درصد در استان ، اظهار اميدواري كرد بخش عمده اي از اين طرح ها تا پايان سال جاري در استان به بهره برداري خواهد رسيد.

اين مقام مسئول به طرح هاي مهم و برجسته استان اشاره كرد و يادآور شد : سيمان خمسه ، مجتمع فولاد البرز غرب ، كيلوس ، مه ريس ، فولاد صنعت و آرسام گرانيت از جمله مهمترين طرح هاي در دست اجرا در استان به شمار مي رود.

معصومی سرب و روي انگوران ، سيليس قزلجه شاهبداغي ، آهن سرخه ديزج ، آهن مرواريد و گرانيت گوادر را مهمترين طرح هاي معدني در حال اجرا در استان برشمرد.

وی به راه اندازي دومين كارخانه سيمان در استان زنجان اشاره و تصريح كرد : با راه اندازي اين واحد يك ميليون تن به ظرفيت توليد سيمان در استان افزوده خواهد شد.

 رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد : هم اكنون در استان يك واحد توليد سيمان در شهرستان خدابنده با ظرفيت 540 هزار تن در حال فعاليت است ./ب

 

برچسب ها: پیشرفت ، واحد ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.