مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: جذب مشارکت‌های مردمی و تأمین هزینه‌های ساخت صحن امام رضا(ع) در کاظمین موجب تسریع در آماده‌سازی این مجموعه می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،جعفر دهنوی در هفتمین همایش مسئولان شهرستان‌های این ستاددر محل ستاد مرکزی بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی برگزار شد، اظهارکرد: کار ساخت صحن امام رضا(ع) با وسعتی بالغ بر 14هزار مترمربع و با هزینه‌ای درحدود 600میلیارد ریال با مشارکت مردم ولایت‌مدار استان خراسان رضوی به‌صورت مستقل از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی آغاز شده است.

وی همچنین گفت: خراسان رضوی نخستین استانی است که موفق به راه‌اندازی دبیرخانه ستاد بازسازی عتبات عالیات در استانداری خراسان رضوی شده است.

وی امضای تفاهم‌نامه با نظام‌مهندسی استان، تشکیل معاونت نظام‌مهندسی در ستادهای بازسازی استان، انعقاد تفاهم‌نامه با مخابرات و شرکت برق و همکاری دو هزار و 200دهیار و قرار همکاری مجتمع فولاد خراسان و صدا‌وسیمای خراسان رضوی را به‌عنوان قسمتی از عملکرد ستاد استان در راستای جذب مشارکت‌ها و همکاری برشمرد و از مسئولان ستاد بازسازی شهرستان‌ها خواست از رهنمودها و همکاری امام‌جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان‌ها در راستای افزایش مشارکت مردمی استفاده کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی همچنین پیشنهاد کرد، بحث اهدای خشت‌های طلا از سوی علاقه‌مندان به ساحت اهل بیت(ع) مجددا راه‌اندازی شده و به خیران سند افتخار اهدا شود.

 

برچسب ها: نیازمند ، مشارکت ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.