دی مارکوس کازینز بازیکن دردسرساز تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز قرارداد خود را به مدت چهار سال و با مبلغ 62 میلیون دلار تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بارها اخراج از بازی، دردسرهای داخل و بیرون زمین، درگیری با گزارشگر ورزشی و مربی تیم و از همه مهمتر ضعف قدرت دفاعی باعث نشد که تیم ساکرامنتو کینگز قرارداد سنتر 23 ساله جنجال ساز خود را تمدید نکند. برعکس کازینز به جای تنبیه برای تمام کارهایش، قرارداد درازمدت، تضمین شده و گرانی را با تیم ساکرامنتو امضا کرد و این بحث را در رسانه های آمریکا پیش آورد که همچنان بازیکنانی با قدرت هجومی، توجه تیمها را بیشتر به خود جلب می کنند.

کازینز دومین بازیکن یارکشی سال 2010 بود که در این تابستان قرارداد طولانی مدتی را ثبت کرد. پیش از وی، لری سندرس بازیکنی که درست در نقطه مقابل کازینز قرار دارد قرارداد چهار ساله ای با ارزش 44 میلیون دلار بست. سندرس بازیکنی کاملا دفاعی به شمار می رود در حالی که بازیکن 23 ساله ساکرامنتو ریباندر خوبی است و قدرت هجومی بالایی دارد اما در نیمه دفاعی زمین چندان کارا نیست از طرفی این بازیکن از نظر ذهنی هم پخته نیست و بارها در جریان بازیهای فصل خطای تکنیکال دریافت می کند. تمام این موارد بدون توجه به محرومیتها و اخراج وی به خاطر مسائل حاشیه ای است. با این وجود ارزش هجومی این بازیکن قرارداد ارزشمندتری را نصیبش کرد که سندرس به آن نرسید./آق


برچسب ها: کازینز ، لیگ ، nba
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار