برخی محورهای مواصلاتی شرق مازندران که به دلیل بارندگی روز گذشته مسدود شده بود، بازگشایی شد و تردد در این مسیر‌ها به روال عادی بازگشت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، در 2 روز گذشته بارندگی‌های شدیدی در اکثر نقاط شمال کشور به ویژه در مازندران و گلستان رخ داد که باعث آبگرفتگی معابر، منازل، زمین‌های کشاورزی و برخی تاسیسات و واحد‌های صنفی شد. در شرق مازندران هم روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه و شب گذشته شاهد بارش باران‌های پاییزی و به دنبال آن کاهش دمای محسوس بودیم.

بارندگی شدید در شهرستان‌های میاندرود، نکا، بهشهر و گلوگاه، موجب آبگرفتگی در برخی محور‌ها، وقوع سیلاب، ترافیک و چند تصادف شد.

شب گذشته مسیر میدان جانبازان نکا تا رستمکلا در بهشهر به دلیل آبگرفتگی زیاد و احتمال بروز تصادف، بسته شده بود و رانندگان وسائط نقلیه مجبور شدند از مسیر زاغمرز و با دور زدن شهرستان نکا خود را به بهشهر و گلوگاه برسانند. در تماسی که لحظاتی پیش با حمید‌رضا عبدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلوگاه و محمد فرجی سرپرست راهنمایی و رانندگی بهشهر همچنین با یکی از مسئولان در میاندرود و نکا داشتیم، در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی در این شهرستان‌ها باز است و وضعیت محور ارتباطی شرق مازندران به حالت عادی بازگشت.

در حال حاضر، وضعیت هوای شرق مازندران حکایت از ادامه بارندگی‌ها در ساعات آینده دارد./س


برچسب ها: مواصلاتی ، شرق ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.