روز گذشته استیو پالمر مراسم خداحافظی خود در مايکروسافت را در حضور صدها کارمند این شرکت برگزار نمود، بالمر در این جلسه که با حال و هوای بسیار احساسی برگزار شد برای آخرین بار برای کارمندان خود سخنرانی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پالمر در این جلسه که در حدود 1 ساعت طول کشید اعلام کرد: مايکروسافت به زودی بزرگترین دستاورد خود را عرضه خواهد کرد و با آن دنیا را برای بار دیگر تکان می دهد. همچنین درباره تصاحب نوکیا و فردی که قرار است جانشین وی شود سخنرانی کرد.


وی در پايان با چشمانی اشک بار به کارمندانش اعلام کرد، که شما برای بزرگترین کمپانی دنیا کار می کنید و از آن ها برای شرکت در جلسه خداحافظی خود تشکر کرد و گفت : من می خواهم از تک تک شما دوستان خوبم تشکر کنم، این جلسه تنها مربوط به من نیست و بلکه متعلق به شرکتی است که برای همه ما اهمیت دارد و از همه مهمتر اینکه بسیار پیشرو و خلاق می باشد.

کارمندان مايکروسافت نیز به ابراز احساسات او پاسخ دادند و یک صدا نام او را صدا زندند.


البته وی هنوز به عنوان مدیرعامل مايکروسافت در این کمپانی مشغول به فعالیت می باشد و وظیفه یافتن مدیر بعدی این کمپانی را نیز به وی متحول کرده اند. مدیری که احتمالا مدیر عامل سابق نوکیا "استفان الوپ" می باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار