نرمش قهرمانانه به مفهوم ایستادگی و مقاومت در جایگاه قدرت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ارتباط با جهان غرب گفت: اصطلاح نرمش قهرمانانه از سوی رهبر معظم انقلاب دقیق و هوشمندانه و به معنای ایستادگی و مقاومت در جایگاه قدرت و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه در عرصه بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا ، به سفر دکتر حسن روحانی ؛ رییس جمهور ایران اسلامی به سازمان ملل متحد اشاره و اظهار امیدواری کرد : این سفر بتواند زمینه های اقتدار بیشتر نظام را فراهم سازد.

خطیب جمعه رشت ، ترویج فرهنگ نماز جمعه در جامعه را از مولفه های تحقق سبک زندگی اسلامی برشمرد و یاد آور شد : با استحکام سبک زندگی اسلامی به جامعه ولایی خواهیم رسید.

حجت الاسلام پوررضا با اشاره به راه اندازی بزرگترین حوزه علمیه خاورمیانه در رشت ، آن را برافراشته شدن پرچم فقاهت توصیف و تصریح کرد : اصول ، فلسفه و روانشناسی که جزو علوم اساسی اسلام در این حوزه احیاء می شود .
وی حضور 100 طلبه خارجی برای تحصیل در این حوزه را عاملی مهم در توسعه معنوی استان اعلام کرد .
هشت سال دفاع مقدس و دستاوردهای آن ، شکست محاصره آبادان در عملیات ثامن الائمه، شهادت سرداران ، روز آتش نشانی، روز جهانگردی ، روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و روز جهانی سالمند از جمله موضوع های مطرح شده در خطبه های نماز جمعه دیروز رشت بود . / س


برچسب ها: نرمش ، قهرمانانه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.