سرمربی تیم ملی نوجوانان زیر17 سال ایران، پیش از بازی بین تیمهای نوجوانان ایران و جوانان بورسیا دورتموند، به همراه مهدی مهدوی کیا بر سر تمرینات تیم بورسیا دورتموند حاضر شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این دیدار چند دقیقه ای که کوتاه هم بود دوستی مهر دقایقی از نزدیک تمرینات تیم بورسیا دورتموند را دید و مهدی مهدوی کیا با برخی از بازیکنانی که آنها را قبلا می شناخته خوش و بش کرد.

پس از این بازدید، دوستی مهر و همراهانش از قسمتهای مختلف باشگاه بورسیا دورتموند آلمان، سالن بدنسازی، زمین ها و دیگر امکات این باشگاه  دیدن کرد. این باشگاه بزرگ به خوبی میزبان تیم ملی نوجوانان ایران بود و پس از پایان بازی دوستانه، فیلم بازی رادر اختیار مدیر رسانه ای قرار داد تا برای بررسی کردن بازی در اختیار کادر فنی و سرپرستی تیم ملی قرار گیرد.

تمرینات تیم دورتموند تحت تدابیرخاصی انجام می شود و البته به این راحتی ها اجازه ورود هر شخصی به تمرینات نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته و قهرمان آلمان داده نمی شود. پس از انجام هماهنگی ها مدیر رسانه ای تیم ملی اقدام به عکس گرفتن از تمرینات تیم بزرگسالان دورتموند بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار