شهردار جدید بندرعباس گفت: هنوز هیچ تصمیمی برای جابه جایی معاونین و روسای سازمان‌های وابسته شهرداری بندرعباس نگرفته‌ام.



عباس امینی زاده در گفت و گو با گروه استانهاباشگاه خبرنگاران منطقه خلیج فارس، در خصوص اولویت‌های کاری خود افزود: بحث توسعه متوازن محلات در دستور کار اولیه کاری‌ام قرار دارد و پس از آن تکمیل پروژه‌های مانده از قبل در اولویت‌هایم است.

وی درباره حفاری‌های متعدد و نامتوازن در شهر بندرعباس نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص پیشنهادی را به اعضای شورای شهر داده‌ام که سامانه حفاری شهر بندرعباس ایجاد شود و تمامی حفاری‌ها در قالب آن قرار گیرد و با مشخص شدن زمان شروع و خاتمه حفاری‌ها بتوانیم با تسریع و مدیریت زمانبندی اجرا و تکمیل آن، آن‌ها را به اتمام رسانده تا شاهد نابسامانی در خصوص روکش آسفالت‌های سطح شهر نباشیم.

امینی زاده که در جلسه دفاع از برنامه‌های خود در صحن علنی شورای شهر بندرعباس اقدام به طراحی برنامه‌ای تحت عنوان شهر الکترونیکی خلیج فارس کرده بود، در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر نحوه اجرای آن نیز تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف برنامه جامع و مدونی تدارک دیده‌ایم که از کارشناسان و برنامه ریزان خبره شهر بندرعباس بهره برده‌ و امیدوارم در سریعترین زمان ممکن بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم طرح شهر الکترونیکی خلیج فارس را اجرا کرده و شاهد آینده نوین شهروند مداری در شهر بندرعباس باشیم.

شهردار جدید بندرعباس همچنین با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای تغییر و تحول در بین مدیران، معاونین و روسازی سازمان‌های وابسته شهرداری بندرعباس ندارد، خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستم که کارهای مناسبتر و قوی‌تری در سیستم شهرداری بندرعباس صورت بگیرد که به مرور زمان نیاز دارد، این بدنه تقویت شود و براساس نیاز تحولاتی صورت بگیرد، اما در حال حاضر بر روی تثبیت نیروها تأکید دارم.

وی در خصوص تداوم تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته فوتبال نیز بیان کرد: بالاخره شهردار یکسری اختیارات دارد که شورای شهر با قانونگزاری به وی می‌دهد که از این اختیارات باید در تقویت برنامه‌ها استفاده کرد و این امر در خصوص تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نیز صدق می‌کند.

امینی زاده در خصوص شایعات اخیر مبنی بر جابه جایی مدیران تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و مشکلات مالی این تیم، گفت: تاکنون تصمیم برای جابه جایی مدیران تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نگرفته‌ام.

وی در پایان گفت: شهرداری سازمانی است که هزینه‌های آن براساس درآمدش رقم می‌خورد و با توجه به وضعیت اقتصادی اخیر، شهرداری با مشکلاتی روبه رو است که در تلاشیم با برنامه ریزی‌های اصولی بتوانیم این مشکلات را کاهش داده و تیمداری ورزشی‌مان با مشکل رو به رو نشود./ش

برچسب ها: شهردار ، جدید ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.