هفتمین کنگره بیماری¬های پانکراس و مجاری صفراوی مرکز تحقیقات بیماری های گوارش و کبد با هدف ارائه تازه ترین اطلاعات در زمینه بیماری های مجاری صفراوی و پانکراس ۱۲-۱۰ مهرماه در بیمارستان طالقانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر امیرهوشنگ محمدعلیزاده دبیر علمی
هفتمین کنگره  بیماریهای پانکراس و مجاری صفراوی گفت: هدف از برگزاری این کنگره ارائه تازه ترین اطلاعات در زمینه بیماری های مجاری صفراوی و پانکراس و نیز ایجاد پل ارتباطی مناسب بین پزشکان و محققان بالینی با محققان علوم پایه است.

 وی با بیان این مطلب که کنگره مذکور از امتیاز بازآموزی برای مشمولان آموزش مداوم برخوردار است افزود: امیدواریم تا حصول نتایج و اهداف مورد نظر این کنگره هر سال برگزار شود که این مهم تنها با هم اندیشی متخصصان کشور عزیزمان ایران از جمله گاستروانترولوژیست ها، جراحان،
رادیولوژیست ها، آنکولوژیست ها و رادیوتراپیست ها امکان پذیر خواهد بود.

دکتر علیزاده گروه های هدف این کنگره را فوق تخصص های گوارش،فوق تخصص های هماتولوژی و آنکولوژی، متخصص های داخلی، جراحان، رادیولوژیست ها، پاتولوژیست ها، بیماری های عفونی و گرمسیری، زنان و زایمان، پزشکان عمومی، کارشناسان ارشد و کارشناسان پرستاری، دکترای تغذیه و کارشناسان ارشد تغذیه، دکترای آزمایشگاهی و پزشکی هسته ای عنوان کرد.

صفراوی با اشاره به این که کنگره بیماری های پانکراس و مجاری صفراوی توسط مرکز تحقیقات بیماریهای گوارش و کبد دانشگاه ۱۲-۱۰مهرماهدر سالن نور مرکز پزشکی آیت ا... طالقانی برگزار می شود و علاقمندان برای ثبت نام در این برنامه آموزشی می توانند ضمن مراجعه به سامانه جامع آموزش مداوم به نشانی www.ircme.ir  کدبرنامه مذکور (۱۱۰۴۴۵۹) را انتخاب کرده و در این
برنامه ثبت نام کنند./ح

برچسب ها: پانکراس ، صفرا ، گوارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار