امام جمعه موقت بجنورد گفت: رييس جمهوري با دفاع هوشمندانه از مواضع به حق جمهوري اسلامي ،پيروزي مقتدرانه اي را نصيب نظام كرد و پيام ملت ايران را به گوش جهانيان رساند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام سيد مرتضي موسوي جاجرمي در نماز عبادی سیاسی جمعه افزود: امروز جهانيان نيز پيام صلح و دوستي ملت ايران را از طريق منتخب ملت دريافت كرده و اين نرمش قهرمانانه و ديپلماسي هوشمندانه رييس جمهوري و هيات همراه استكبار جهاني را رسوا كرد.

خطیب جمعه ی بجنورد گفت: دكتر روحاني به حق توانست براساس سه اصل عزت، حكمت و مصلحت ،سياست خارجي جمهوري اسلامي را به جهانيان برساند و پيروزي بزرگي را در سايه نظام ولايت فقيه نصيب كشورمان كند.

وی افزود: نظامي كه بر پايه ولايت فقيه شكل گرفته به اقتدار از مواضع خود در برابر استكبار جهاني دفاع مي كند.

وي اضافه كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران براساس قانون اساسي و دين مبين اسلام خود را حامي مستضعفان جهان مي داند و با اين رويكرد نيز از ملت مظلوم فلسطين در برابر اشغالگري رژيم غاصب دفاع مي كند.

امام جمعه موقت بجنورد از مواضع هوشمندانه رييس جمهوري و وزير امور خارجه ايران در سازمان ملل در نيورك قدرداني كرد.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به روز سالمندان بر توجه و احترام به اين قشر تاكيد كرد و از خانواده خواست تا به سالمندان كمك بيشتري داشته باشند.

وی گفت: دين اسلام بر احترام به سالمندان تاكيد زيادي داشته و با به عنوان مسلمان بايد به اين قشر به عنوان سرمايه و نعمت الهي توجه كنيم./س

برچسب ها: پیام ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.