صفار هرندی:

سخنرانی رئیس‌جمهور در نیویورک از موضع عزت و اقتدار بود

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوشبختانه سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل از موضع عزت و اقتدار بود، به‌گونه‌ای که استکبارگران را مات و مبهوت کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛محمدحسین صفار هرندی عصر دیروز در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران شهرستان آمل با اشاره به سخنرانی عزت‌مندانه رئیس جمهور در سازمان ملل بیان داشت: خوشبختانه سخنرانی رئیس جمهور در نیویورک از موضع عزت و اقتدار بود به‌گونه‌ای که استکبارگران را مات و مبهوت کرد.

وی افزود: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل در واقع به منصه ظهور رسیدن قدرت جدید با تکیه‌گاه اصیل فرهنگ، عقیده، احساسات مذهبی، عواطف شیعی و اسلامی بود.

وی با اعلام اینکه این مذاکرات از موضع عزت برگزار شد، یادآور شد: در ورزش نیز مشاهده می‌شود ورزشکاران ما با نرمش قهرمانانه پیروزی را از آن خود می‌کنند.

صفار هرندی با بیان اینکه باید به افرادی که می‌گویند تمام چیزهایی که در گذشته داشتیم را کنار بگذاریم زیرا دوره‌اش به اتمام رسیده است، گوشزد کرد که سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل با حرف‌های افراد گذشته تفاوتی نداشته است چرا که محتوا همان بود و فقط ادبیات زیباتر و قشنگ‌تر شده است.

وی با اعلام اینکه ایران اسلامی هم‌ اکنون با نمایش موشک‌ها و دستاوردهای نظامی در رزمایش‌های مختلف پشت دشمنانش را به لرزه در آورده است، اذعان داشت: امروزه ما جزو 20 کشور قدرتمند اقتصادی دنیا هستیم و کشورهای جهان نیز نمی‌خواهند بازار 75 میلیونی ما را از دست بدهند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی افراد در صدد به فراموشی سپردن دوران شهادت، دفاع و افتخارآفرینی تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی هستند، گفت: خوشبختانه این تفکر هیچ بهره‌ای از اعتبار در جامعه ما ندارد.

وی با بیان اینکه هر دولتی که با رای مردم به روی کار می‌آید، دارای مبانی و اصولی است، خاطرنشان کرد: این دولت نیز همچون دولت‌های گذشته وفادار به اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام امت و شهدا است.
برچسب ها: صفار ، روحانی ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.