سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سال‌هاست که در ایران مربیگری می‌کنم هیچ‌جا مثل ذوب‌آهن ندیده‌ام مسئولیت اشتباه را بر عهده می‌گیرم. ما به بحران نزدیک شده‌ایم و من هم نگران این موضوع هستم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران لوکا بوناچیچ پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: ‌ما روی اشتباه گل خوردیم . پاسخگوی این نتایج من هستم زیرا تیم را من ارنج می‌کنم. در مدت سه ماهی که در اصفهان هستم نتوانستم روحیه بازیکنان را از سطح سال گذشته بالاتر ببرم.

 سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که چرا از دروازه‌بان تیم ملی ارمنستان استفاده نمی‌کند، با عصبانیت گفت: شما تشخیص می‌دهید که چه گلری در درون دروازه بایستد؟ آیا می‌دانید که این گلر هم این گل را دریافت نمی‌کرد؟ شما دارید به راحتی از ارنج تیم ایراد می‌گیرید آیا او برادر شماست که از او دفاع می‌کنید؟
 
 
 
وی در مورد اینکه آیا تا نیم‌فصل تغییر و تحولاتی در باشگاه رخ می‌دهد و چه عملکردی خواهند داشت، گفت: من نمی‌توانم کاری انجام دهم زمانی که در 90 دقیقه بازی 60 بار بازیکنانم توپ را لو می‌دهند من چه کاری باید انجام دهم؟‌ به باشگاه خواهم رفت و با سعید آذری در این باره صحبت می‌کنم. قرار نیست آبروی خود را به حراج بگذارم. من نمی‌توانم روی اشتباهات انفرادی بازیکنانم تاثیر داشته باشم، نهایت تلاشم این است که تغییر تاکتیکی بدهم.

وی  یادآور شد:   به هیچکدام از این بازیکنان اتهام کم‌کاری نمی‌زنم، انتظارات من بالاست چرا که من و آنها در تیم ریشه‌داری چون ذوب‌آهن کار می‌کنیم و باید در حد نام ذوب‌آهن عمل کنیم، هیچ‌وقت قصد ندارم بازیکن را مقصر بدانم، بحث پتانسیل بازیکنان است.

بوناچیچ تصریح کرد:  سال گذشته را با امسال مقایسه کنید، برخی از بازیکنان را بیاورند که باورتان نمی‌شود، مشخص است که روحیه برد در بازیکنان وجود ندارد، من سال‌هاست که در ایران مربیگری می‌کنم هیچ‌جا مثل ذوب‌آهن ندیده‌ام دنبال بهانه نیستم مسئولیت اشتباه را بر عهده می‌گیرم،   ما به بحران نزدیک شده‌ایم و من هم نگران این موضوع هستم.

 
کرانچار : باید ابراز تأسف کنم که موقعیت‌های گلزنی‌مان را از دست می‌دهیم
 
 

کرانچار در مورد اینکه گفته می‌شود بازی جذابی را شاهد نبودیم، گفت: این مسئله را قبول ندارم بازی جذاب بود، فشار زیادی هم روی دروازه ذوب آهن آوردیم و موقعیت‌های گل هم ایجاد کردیم البته انتظار من از ذوب‌آهن بیشتر بود و انتظار داشتم آنها تهاجمی‌تر بازی کنند. البته من از نتیجه بازی راضی‌ام زیرا نوار بردهای ما قطع نشد و همچنان در کورس قهرمانی هستیم.

 

سرمربی سپاهان در مورد اظهارات رئیس کمیته انضباطی که گفته بود آنهایی که بی‌اطلاع و بی‌ربط حرف می‌زنند سخن‌شان خنده‌دار است، نه رأی کمیته انضباطی، گفت: فقط می‌توانم این را بگویم که این تصمیم نقطه عطفی در جهان فوتبال بود، در مدتی که من در فوتبال هستم تاکنون ندیده‌ام که کمیته‌ای رنگ کارت یک بازیکن را عوض کند، در نهایت می‌توانست این کمیته یک بازی این بازیکن را محروم کند.
 

سرمربی سپاهان در مورد اینکه چرا به حسین پاپی بعد از اینکه شب گذشته زیر سرم بوده بازی داد، گفت: بله او زیر سرم بود اما از عملکردش در میدان راضی هستم، تمام خواسته‌های تاکتیکی ما را اجرا کرد، اگر او موقعیت گلزنی از دست می‌دهد جالوویچ و غلامی هم شانس گلزنی را از دست داده‌اند.

کرانچار در مورد اینکه چرا بعد از مدت‌ها وارد حاشیه شده و به حرف‌های دایی و کمیته انضباطی واکنش نشان می‌دهد، گفت: واکنش من به دایی طبیعی بود زیرا او می‌گفت سپاهان مستحق برد نبوده است در حالی که ما سزاوارانه بردیم، در مورد کمیته انضباطی هم نمی‌توان واکنش نشان نداد زیرا این تصمیم‌گیری کمیته انضباطی بدنه داوری را ضعیف می‌کند. من آنچه را که به نظرم درست بیاید بیان می‌کنم و کسی هم نمی‌تواند تمرکزم را بر هم بزند و وارد حاشیه هم نمی‌شوم.


برچسب ها: دایی ، کرانچار ، بوناچیچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار