جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا در کلام خود واژه فتوا و اصطلاح رهبر معظم را استفاده کرد و این نشان می‌دهد که دنیا اقتدار ایران را به رسمیت شناخته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین سلامی ظهر دیروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان کرد: در دوران دفاع مقدس دریافتیم که باید به خودمان اتکا کرده و در زمینه تولید داخلی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس دشمنان دریافتند که باید آرزوهای خود را به گور ببرند، تاکید کرد: پس از دفاع مقدس صحنه نبرد گسترده‌تر و بزرگ‌تر شد و دشمنان صحنه‌های جدیدی را برای رویارویی با ایران اسلامی آغاز کردند.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار امروز کشور ثمره ایستادگی و پایداری ملت است تصریح کرد: بارقه‌هایی از قدرت اسلام قابل مشاهده است ولی نباید دچار غرور شویم؛ البته ما به دنبال این هستیم که عزت و احترام برای همه مسلمانان در اقصی نقاط عالم محقق شود.

سلامی با اشاره به اینکه مقاومت ایران در برابر دنیا مقاومتی نابرابر بوده است یادآور شد: ما در این مقاومت نا برابر نه تنها شکست خوردیم بلکه در مسیر پیشرفت حرکت کرده و پیروز شدیم.

وی تلاش دشمنان برای خدشه‌دار کردن امنیت ملی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: امروز ایران اسلامی به لنگرگاه ثبات در جهان تبدیل شده است و یک بازیگر مهم در منطقه و جهان به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توقف استکبار پشت دروازه‌های سوریه یادآور شد: این مسئله نتیجه سیاست‌های حمایت‌گرانه ایران اسلامی از ملت و دولت سوریه است.

وی با بیان اینکه ایران در اوج اقتدار نظامی قرار دارد خاطرنشان کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که با عبور از تحریم‌های اقتصادی در مسیر روشن پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کنیم و همه این دستاوردها نتیجه پیروی از اسلام است./س

برچسب ها: قم ، دنیا ، اقتدار ، رسمیت ، ابر ، قدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.