پاسور تيم ملي واليبال ايران گفت:پيروزي بر تيم ملي كشورمان براي تيم هاي آسيايي تبديل به رويا شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدي مهدوي اظهار داشت: به دست آوردن قهرماني سخت نيست اما تكرار آن خيلي سخت است. به خصوص با توجه به بازي هاي خوبي كه ما در ليگ جهاني انجام داديم.

وي ادامه داد:همه تيم ها با انگيزه بالايي مقابل ما به ميدان مي آيند و ترسي ندارند چون اگر از ايران ببازند نكته منفي در كارنامه آنها نخواهد بود اما پيروزي بر تيم ما افتخاري بزرگ براي آنهاست.

وي ادامه داد:اين موضوع كار ما را هم سخت مي كند و هم انگيزه ما را بالا مي برد. نبايد هيچ حريفي را دست كم بگيريم و در تمام مسابقات با تمام قوا به ميدان برويم. همه مدعيان قاره با تمام قدرت در مسابقات قهرماني آسيا شركت كرده اند و كار ما سخت است.

مهدوي گفت: تجربه خوبي در ليگ جهاني و از رويارويي با تيم هاي بزرگ جهان به دست آورديم و حالا زمان استفاده از اين تجربه هاست. اگر مشكل خاصي پيش نيايد و همه بازيكنان آماده باشند مي توانيم عنوان قهرماني خود را در آسيا تكرار كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بالا رفتن سطح توقع از تيم ملي روي بازيكنان فشار رواني ايجاد نمي كند؟ گفت:اگر بگوييم فشار رواني وارد نمي كند دروغ گفته ايم اما خوشبختانه كادر فني خوبي داريم و خوليو ولاسكو براي تمام مسابقات با صحبت هاي خود بازيكنان را آماده مي كند.

پاسور تيم ملي واليبال ايران درباره رويارويي احتمالي با كره جنوبي در مرحله دوم گروهي و مرحله يك چهارم نهايي مسابقات قهرماني آسيا، خاطرنشان كرد: تيمي كه مي خواهد قهرمان شود بايد با همه تيم ها بازي كند و آنها را شكست دهد. اينكه بتوانيم با يك تيم خوب در مراحل مقدماتي بازي كنيم خيلي براي ما خوب است. مدت هاست با تيم هاي آسيايي بازي نكرده ايم و مقابل تيم هايي با اين سبك روبرو نشده ايم.

وي گفت: مسابقات مرحله مقدماتي هم تلنگري براي ما محسوب مي شود و هم بازيكنان را براي مراحل حساس بالاتر آماده مي كند. هر چقدر بيشتر بازي كنيم هم آماده تر مي شويم و هم اعتماد به نفس بازيكنان را بالاتر مي برد چون هر پيروزي باعث افزايش اعتماد به نفس بازيكنان مي شود.

مهدوي اظهار داشت: بازي كردن با تيم هاي ضعيف سختي خاص خود را دارد چون زماني كه مقابل تيم هاي بزرگ به ميدان مي رويم با انگيزه بالا و قدرت كامل به ميدان مي رويم اما مقابل تيم هاي ضعيف تر چون ممكن است تصور كنيم كه نمي توانند ما را شكست دهند خود به خود تمام انرژي خود را به كار نمي بريم. اين موضوع مي تواند تا حدي براي ما درسرساز باشد.

وي تاكيد كرد: آمادگي بازي كردن با تمام تيم ها را داريم چون ياد گرفته ايم كه به همه حريفان احترام بگذاريم.

مهدوي در پاسخ به اين سوال كه آيا قهرماني در آسيا براي ايران آسان است؟ گفت: هر كس چنين تصوري داشته باشد صد در صد اشتباه كرده است. اگر اين طرز فكر به تيم سرايت كند سمي براي بازيكنان محسوب مي شود اما خوشبختانه هيچ كس در تيم ما اينگونه فكر نمي كند.

وي ادامه داد: مردم و رسانه هاي ايران از ما قهرماني مي خواهند و هدف ما هم اين است اما براي رسيدن به اين هدف بايد تلاش زيادي كنيم و با كار گروهي خوب، كم اشتباه ظاهر شويم./آق

 

برچسب ها: والیبال ، مهدوی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار