مدير اداره ساماندهي شهرداري منطقه 19 از ساماندهي و انتقال مشاغل مزاحم به خارج از محدوده اين منطقه خبر داد.

 قهرماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:‌همزمان با بازگشايي مدارس آغاز سال تحصيلي جديد و فرا رسيدن ماه مهر ساماندهي و انتقال مشاغل مزاحم به خارج ازمحدوده منطقه 19 در دستور كار اداره ساماندهي شهرداري اين منطقه قرار دارد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور كاهش آلودگي هاي صوتي و بصري افزايش چشم اندازهاي بصري و جلوه هاي شهري ارتقاي سلامت شهري و شهروندان به ويژه دانش آموزان و رفاه حال آنها در دست اجرا است.
قهرماني با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: كارشناسان ناظران و بازرسان اداره ساماندهي شهرداري منطقه 19 با حضور در مراكز و اماكن مشاغل مزاحم ارائه اخطار به مالكان پس از پايان مهلت قانوني اقدام به جمع آوري و انتقال اين مشاغل به خارج از محدوده منطقه 19 خواهند كرد.
وي با اشاره به ا قدامات اجرايي اين طرح گفت: ساماندهي و انتقال مشاغل مزاحم و داراي آلودگي هاي صوتي و بصري از جمله آبكاري ريخته گري نجاري از سطح منطقه 19 از اقدامات اجرايي اين طرح است.
قهرماني در پايان با اشاره به لزوم اجراي اين طرح افزود: اين طرح براساس مصوبه هيئت وزيره بند 20 ماده 55 قانون شهرداري ها همزمان با فرا رسيدن ماه مهر و بازگشايي مدارس در دست اجرا است./
برچسب ها: مشاغل ، مزاحم ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار