رحمان داوودی، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بالاخره زمان شروع مسابقات قهرمانی آسیا که همه منتظر آغازش بودیم رسید.

 رحمان داوودی دریافت کننده قدرتی تیم  ملی  والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما یک هدف بزرگ محسوب می شود، خوشبخانه تمامی ملی پوشان از شرایط جسمانی خوبی برخوردارند و همه در اوج آمادگی  هستیم.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام مردم و مسئولان از ما توقع  قهرمانی در  مسابقات آسیایی دارند این انتظار آنها به جاست،  و حساسیت را برای ما بیشتر می کند،‌ما هم  برای رسیدن  به قهرمانی نهایت توان خود را بکار خواهیم  گرفت.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا شما به دنبال  تکرار عملکرد درخشان خود در مسابقات لیگ جهانی در  مسابقات آسیایی هستید؟اظهار کرد: توانستم در مسابقات لیگ جهانی پاسخ اعتمادی که ولاسکو به من کرده بود را به خوبی بدهم  امیدوارم در مسابقات آسیایی هم بتوانم  با عملکرد درخشان خود به تیم ملی کشورم کمک کنم.

 وی یاد آور شد: در مسابقات قهرمانی آسیا هر بازی سختی خاص خود را دارد تیمی که مدعی کسب عنوان قهرمانی است باید تمامی رقبایش را کنار بگذارد وشکست دهد.

وی در خصوص حواله های خودرو و اهدایی به ملی پوشان والیبال گفت: با توجه به آن که مراحل اداری آن وقت گیر بود ترجیح به فروش و واگذاری حواله ها کردیم./آق
برچسب ها: داوودی ، والیبال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار