قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: متاسفانه مشکل افزایش قیمت برق و محاسبه قیمت برق مصرفی مترو براساس تعرفه صنعتی هنوز رفع نشده و همچنان پیگیر حل این مشکل هستیم.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  مهندس عبابافی با بیان این مطلب اظهار کرد : بر اساس قانون باید بهای برق مترو براساس کمترین تعرفه محاسبه شود اما تعرفه صنعتی برای محاسبه قیمت برق مترو در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد : موضوع اختلافات برسر نوع تعرفه برق مصرفی مترو از مدت ها قبل در کمیسیون عمران مجلس مطرح شده و جلسات زیادی در این خصوص با نمایندگان داشته ایم تا بر اساس حداقل تعرفه خدماتی از مترو پول برق اخذ شود .
 
عبابافی تصریح کرد: حمل و نقل عمومی باید مورد حمایت های همه جانبه قرار گیرد و امید است در مورد هزینه های برق مترو نیز تصمیم مجلس به نفع مردم باشد چرا که کلیه هزینه های مترو توسط دولت، شهرداری و مردم پرداخت می شود .
 
وی افزود: تاکنون به صورت علی الحساب مترو تهران مبالغی را بابت برق مصرفی پرداخت کرده که امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف در این خصوص اقدام شود.
 
قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطر نشان کرد: هزینه برق مترو به یکباره  5 تا 6 برابر افزایش یافت چنانچه قبلا ماهانه حدود 200 تا 300 میلیون هزینه برق مترو بود اما اکنون هرماه حدود 1.5 میلیارد و به عبارتی سالانه 20 میلیارد تومان برای مترو هزینه برق محاسبه می شود که مترو تهران به هیچ وجه قادر به پرداخت چنین هزینه سنگینی نیست و امیدواریم قانون به درستی اجرا شود.
برچسب ها: مترو ، برق ، تعرفه ، محاسبه ، مجلس ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار