داور پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در فوتبال بیشتر از زشتی، زیبایی وجود دارد و فوتبال یک موهبت الهی است.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از نظر من فوتبال موهبت الهی است که خدا به بنده هایش داده است اگر کره ی زمین را به شکل یک توپ فرض کنیم، فوتبال تنها ورزشی است که می توانیم در سراسر دنیا با تمام ؟ در ارتباط باشیم.

 وی اظهار داشت: در کشورهای خارجی پنج شنبه و جمعه ها کار می کنند اما در این روزها کار ایرانی ها تعطیل است اما در فوتبال  تعطیلی وجود ندارد و ما می توانیم با دنیا در ارتباط باشیم و از نظر  من در کل رسانه های گروهی می توانند دنبال زیبایی های فوتبال باشند.

وی همچنین در خصوص  زیبایی های فوتبال اظهار داشت: اینکه بعد از هر بازی هر دو سرمربی  بازنده و برنده به هم دیگر خسته نباشید می گن و همچنین بازیکنان هم از طرفداران و تماشاگران  خود قبل از بازی تشکر می کنند همه زیبایی های فوتبال است .

وی در خصوص مربیان جوان گفت:  رسول خطیبی، رحمان رضایی، خداداد عزیزی، حمید اسیلی، اینها مربیان جوانی هستند که می تواند جایگزین مربیان بزرگ در آینده فوتبال کشورمان شوند.

وی افزود:  ما باید بتوانیم  ورزشگاه مان را از بدی ها پاک کنیم و از الان برای سال آینده در برزیل برنامه ریزی کنیم و ارزشهای ایرانی را به آ‌نها یاد بدهیم و باز گو کنیم.

علی خسروی در پایان یک بیت شعر گفت:

 گر حکم شود که مست گیرند
 در شهر هر آن که هست گیرد/آق
برچسب ها: خسروی ، فوتبال ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار